آمریکا دارایی های ونزوئلا را برای مقابله با کووید 19 آزاد کرد

به گزارش کولو، اپوزیسیون ونزوئلا گفته که آمریکا دسترسی به میلیون ها دلار از دارایی های مسدود شده این کشور را برای حمایت از اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا در ونزوئلا صادر نموده است.

آمریکا دارایی های ونزوئلا را برای مقابله با کووید 19 آزاد کرد

پوزیسیون ونزوئلا در بیانیه ای بدون اعلام مبلغ عنوان داشت، وزارت خزانه داری آمریکا آزادسازی این دارایی های مسدود شده را تایید نموده است.

در این بیانیه آمده، بخشی از بودجه برای پرداخت به 62 هزار کارمند بخش سلامت است.

خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون در توئیتی به صورت زنده که پنجشنبه شب انجام شد، گفت، کارمندان بخش سلامت ونزوئلا می توانند حساب های خود را برای دریافت دستمزد 100 دلار در ماه که از روز دوشنبه شروع می گردد، ثبت نمایند.

کارمندان بخش سلامت در این کشور در ماه کمتر از پنج دلار در ماه دریافتی دارند.

گوآیدو چهار ماه پیش درباره حمایت بیشتر اقتصادی برای کارمندان بخش سلامت صحبت نموده بود اما این توزیع پولی نیازمند اجازه از سوی دفتر کنترل دارایی های خارجی آمریکا بود چون دارایی های مسدود شده از سوی بانک مرکزی نیویورک نگهداری می شوند.

اپوزیسیون میخواهد تا این بودجه را به وسیله AirTM، یک پلتفورم دیجیتالی توزیع، ارائه کند اما روز پنجشنبه این وبسایت در ونزوئلا مسدود شد.

گوآیدو گفت: این واقعا بد است که حساب های مردان و زنانی را بلوکه می کنید که همه چیز خود را برای حفاظت از مردم گذاشته اند.

در ژوئیه، اپوزیسیون مجوزی را برای توزیع 17 میلیون دلار از دارایی های مسدود شده در آمریکا دریافت کرد که ازطریق سازمان های بین المللی بهداشت برای خرید تجهیزات برای کارمندان درمانی ونزوئلا ارائه می گردد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1175

به "آمریکا دارایی های ونزوئلا را برای مقابله با کووید 19 آزاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا دارایی های ونزوئلا را برای مقابله با کووید 19 آزاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید