آنچه رخ داد موجب تاسف و تالم شدید شد، وزیر جهاد کشاورزی به این برخورد ناپسند با مردم بی پناه رسیدگی کند

به گزارش کولو، خبرگزاری خبرنگاران- یانیه مشترک نمایندگان بابل درمجلس شورای اسلامی درخصوص تخریب خانه ها درروستای جنگلی تورسوب.

آنچه رخ داد موجب تاسف و تالم شدید شد، وزیر جهاد کشاورزی به این برخورد ناپسند با مردم بی پناه رسیدگی کند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: در یانیه مشترک کنندگان بابل درخصوص تخریب خانه ها درروستای جنگلی تورسوبه توضیح ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک یکی از عظیمترین دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرای عدالت و نهادینه کردن قانون در جامعه می باشد .

باید به این مهم توجه داشت که این نظام حکومتی بر پایه مردم سالاری دینی است که حمایت از پابرهنگان، مستضعفان و محرومان جزء لاینفک اصول آن بوده که توجه به این اصل بارها توسط امامین انقلاب به مسئولان به عنوان یک مطالبه گوشزد شده است .

حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی وظیفه آحاد مردم و مسئولان می باشد و بر همه تکلیف است که به قوانین موجود در این حوزه احترام گذاشته و نسبت به متولیان این سرمایه ملی همکاری همه جانبه داشته باشند .

هر چند اجرای چنین قوانینی (برای حفظ منابع طبیعی و ملی) در جامعه امری ضروری و واجب می باشد، اما در اجرای آن باید به مصالح کلی حاکم بر جامعه و حفظ کرامت اقشار مستضعف و حاشیه نشینان نیز توجه ویژه کرد .

آنچه در روستای تورسو از توابع بخش بندپی شرقی شهرستان بابل و در آستانه میلاد امام اول شیعیان حضرت علی (ع) رخ داد کام مردم و علاقمندان نظام اسلامی را تلخ نمود و موجب تاسف و تالم شدید اینجانبان گشت . انتظار بر این است که متولیان و مسئولان مرتبط با این حوزه به هنگام تصویب و اجرای چنین قوانینی که برای حفظ جنگل ها و منابع طبیعی و مصون ماندن آنها از تصرف مردم است، آسیب ها و ملزومات اجرای آن را نیز مورد توجه قرار دهند تا سبب رنجش و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم آن منطقه و تحریک احساسات عمومی نگردند و ساکنان محروم این مناطق در فصل سرما بی سرپناه نمانند .

امید است با توجه به رویکرد مثبت ریاست محترم قوه قضائیه نسبت به توجه و عنایت ویژه به آحاد مردم مستمند و دارای سکنه در روستاها، مسئولان نظام اسلامی در هر جایگاهی به ویژه وزیر جهاد کشاورزی و مدیران این وزارتخانه همیشه کوشش کنند که در جاری ساختن قوانین در جامعه تدبیری را در نظر بگیرند تا تصویری زیبا و حقیقی از حکومت اسلامی در نگاه مردم شکل گیرد و امید آنها به نظام اسلامی در حل مشکلاتشان افزون شود .

همچنین اینجانبان از وزیر جهاد کشاورزی درخواست داریم تا رسیدگی لازم در مورد نحوه برخورد ناپسند و غیراخلاقی مامورین منابع طبیعی با مردم بی پناه و مظلوم روستای فوق الذکر را در دستور کار خود قرار داده و نتیجه آن را به اطلاع اینجانبان و مردم شهیدپرور شهرستان بابل برساند .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

علی کریمی فیروزجایی/مهدی سعادتی

کنندگان مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1513

به "آنچه رخ داد موجب تاسف و تالم شدید شد، وزیر جهاد کشاورزی به این برخورد ناپسند با مردم بی پناه رسیدگی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه رخ داد موجب تاسف و تالم شدید شد، وزیر جهاد کشاورزی به این برخورد ناپسند با مردم بی پناه رسیدگی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید