احتمال ملاقات مجدد ترامپ و اون پیش از انتخابات آمریکا

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران به نقل از یونهاپ، پارک جیه وون نامزد تصدی ریاست سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی احتمال داد دونالد ترامپ و کیم جونگ اون سران آمریکا و کره شمالی پیش از انتخابات آمریکا در ماه نوامبر، یک بار دیگر با هم دیدار نمایند.

احتمال ملاقات مجدد ترامپ و اون پیش از انتخابات آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این مقام کره جنوبی با اشاره به راه هایی که دو کشور برای مساله هسته ای کره شمالی و استقرار صلح در شبه جزیره کره به کار گرفته اند گفت: معتقدم در صورت فراهم بودن شرایط از جمله پاسخ مثبت کره شمالی، احتمال نشست جدید بین آمریکا و کره شمالی وجود دارد.

ترامپ و کیم از زمان اولین اجلاس خود در ژوئن سال 2018 در سنگاپور سه بار با هم دیدار نموده اند جایی که آنها توافق کردند که در ازای تضمین های امنیتی، در جهت خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره کار نمایند.

مذاکرات هسته ای دو کشور بعد از نشست بی نتیجه کیم و ترامپ در هانوی در سال گذشته میلادی، به دلیل اختلاف نظر در زمینه هایی مانند نحوه خلع سلاح و همچنین امتیازاتی که باید واشنگتن به پیونگ یانگ بدهد متوقف مانده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1138

به "احتمال ملاقات مجدد ترامپ و اون پیش از انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ملاقات مجدد ترامپ و اون پیش از انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید