ارسال بسته های مشکوک به خانه های اوباما و کلینتون، دفتر سی ان ان تخلیه شد

به گزارش کولو، سرویس امنیت آمریکا گفت، بسته های مشکوکی در صندوق پست خانه های باراک اوباما در واشنگتن و هیلاری کلینتون در نیویورک کشف شده است.

ارسال بسته های مشکوک به خانه های اوباما و کلینتون، دفتر سی ان ان تخلیه شد

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری ها گزارش دادند که بسته مشکوک دیگری نیز به کاخ سفید ارسال شده است. از سوی دیگر دفتر شبکه تلویزیونی سی ان ان در نیویورک به دلیل مشابه تخلیه شده است.

سی ان ان به نقل از سه منبع آگاه گفته است روی بسته ارسالی به دفتر این شبکه، نشانی جان برنان، رئیس سابق سیا نوشته شده بود.

سرویس امنیت آمریکا در بیانیه ای درباره بروز این حادثه در خانه های اوباما و کلینتون گفته است: این بسته ها در جریان بازرسی هایی منظم سریعا به عنوان وسیله های احتمالا انفجاری شناسایی و به صورت ایمن از محل خارج شدند. افراد مورد حفاظت این بسته ها را دریافت نکردند و در معرض خطر هم نبودند.

کاخ سفید قاطعانه این اقدام را محکوم کرد و آن را اقدامی رذل خواند.

سرویس امنیت آمریکا که حفاظت روسای جمهوری سابق و فعلی آمریکا و خانواده های آنها را بر عهده دارد، گفته که تحقیقات کامل جنایی درباره این موضوع را شروع نموده است.

این بیانیه افزوده است: این تحقیقات با استفاده از تمام منابع در اختیار فدرال، ایالتی و محلی انجام می گردد تا منبع ارسال این بسته ها و هویت افراد مسئول آن تعیین گردد.

معلوم نیست آیا اوباما یا کلینتون در زمان بروز این وضعیت در خانه های خود به سر می بردند یا نه.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 80

به "ارسال بسته های مشکوک به خانه های اوباما و کلینتون، دفتر سی ان ان تخلیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال بسته های مشکوک به خانه های اوباما و کلینتون، دفتر سی ان ان تخلیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید