افتتاح 4 پروژه ورزشی با اعتبار 375 میلیارد ریال کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کولو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد 4 پروژه ورزشی با اعتبار 375 میلیارد ریال در سه شهرستان سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

افتتاح 4 پروژه ورزشی با اعتبار 375 میلیارد ریال کهگیلویه و بویراحمد

مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان بویراحمد با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: به میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی 4 پروژه ورزشی با اعتبار هزینه شده 375 میلیارد ریال در سه شهرستان سردسیری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی توضیح داد: سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای گنجه ای بزرگ، خانه جوان دنا و سالن ورزشی روستای دشت رز در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است، اظهار کرد: دیدیم در برهه ای که از سوی مسئولان حمایتی صورت گرفت تیم فوتبال شهرداری یاسوج مدعی بزرگی در عرصه فوتبال کشور شد.

روشنفکر تاکید نمود: باید حمایت ها از مناطق محروم بیشتر گردد چرا که استعداد ورزشی در مناطق محروم نسبت به مناطق مرفه بیشتر نمود پیدا می نماید.

وی بیان نمود: به دلیل نبود حامی اقتصادی هیئت های ورزشی استان از سوی دولت بیشتر حمایت شوند زیرا در این استان ذوب آهن، فولاد مبارکه، کارخانه و واحد تولیدی بزرگ که توانایی اسپانسر بودن داشته باشد، ندارد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رشته های رزمی و کشتی در صورت سرمایه گذاری به دلیل فیزیک بدنی مناسب در این استان ظرفیتی بزرگ دارد که مغلول مانده است.

روشنفکر توضیح داد: وزارت ورزش در صورتی که دلسوزی می کرد اجازه نمی داد استادیوم بزرگ و زیبای شهر یاسوج که اکنون ارزشی بیشراز 500 میلیارد تومان دارد چنین در خواب فرو رود، چرا وزارت ورزش به یاری استان نیامد تا تیم فوتبالی در یکی از رده های کشوری در این استان فعال گردد و بیت المال این چنین معطل نماند.

وی اظهار کرد: ما هم قائل به این هستیم که وزارت ورزش نمی تواند تصدی گری کند اما چرا تسهیل گری نکرده و چنین سرمایه کشور راکد و ساکن مانده است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: وزارت ورزش نباید هیئت های ورزشی این استان و استانی مثل مرکزی، سمنان، تهران و اصفهان را با ان همه اسپانسر و حامی اقتصادی، یکسان ببیند.

روشنفکر بیان نمود: وزارت ورزش برای یاری به رشد ورزش قهرمانی در این استان محروم می توانست مربیان طراز اول و با سواد را برای اموزش مربیان جوان به استان بیشتر اعزام کند، این حداقل کاری است که می تواند انجام دهد کارهایی شده اما بسیار کم و مقطعی بوده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اظهار داشت: ساختن سالن و چمن به تنهایی یاریی به توسعه ورزش به خصوص جنبه قهرمانی ان به استان ما نمی نماید، تا هیئت ها حمایت نشوند و آموزش ها از مرکز در استان فراگیر نگردد امیدها همچنان کمرنگ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1539

به "افتتاح 4 پروژه ورزشی با اعتبار 375 میلیارد ریال کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 4 پروژه ورزشی با اعتبار 375 میلیارد ریال کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید