انتقام سخت گرت بیل از رئال مادرید و زیدان

به گزارش کولو، گرت بیل به عنوان کاپیتان ولز در انتخاب بهترین های فیفا هیچ کدام از رای های خود را به بازیکنان و کادر فنی رئال نداد.

انتقام سخت گرت بیل از رئال مادرید و زیدان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گرت بیل بعد از یک فصل نیمکت نشینی و حتی سکونشینی کامل در رئال مادرید، نهایتاً پس از کش و قوس های فراوان در جابجایی تابستانی از این تیم جدا شد و با قراردادی قرضی و یک ساله به تیم سابق خود یعنی تاتنهام بازگشت.

در واقع اگر باشگاه لندنی از عملکرد ستاره ولزی بعد از سرانجام فصل جاری رضایت داشته باشد می تواند قرارداد او را به شکل دائمی درآورد. این به آن معناست که اگر گرت بیل نتواند انتظارات تاتنهامی ها را برآورده کند، به طور قطع جایی در ترکیب فصل آینده این تیم نخواهد داشت. برخی منابع ادعا کرده اند که اگر زیدان از رئال برود احتمال بازگشت بیل وجود دارد.

بیل در دو سال گذشته با زین الدین زیدان مسائل فراوانی داشت. همه چیز از فینال لیگ قهرمانان 2018 کیف شروع شد وقتی گرت بیل به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و برابر لیورپول دبل کرد تا مهمترین نقش در قهرمانی رئال را ایفا کند. او پس از بازی گفت که قصد ترک رئال را دارد ولی زیدان زودتر استعفا کرد تا نظر بیل برای جدایی هم تغییر کرده و در نهایت با رئال تا 2022 تمدید کند.

زیدان مارس 2019 به رئال بازگشت و اوضاع گرت بیل بدتر شد. ستاره ولزی اما در نهایت انتقام خود از زیدان و رئال را گرفت. او به عنوان کاپیتان تیم ملی ولز در انتخاب بهترین های سال فیفا نه به زیدان و نه به هیچ بازیکن رئال رای نداد.

انتخاب او برای بهترین مربی سال به ترتیب به هانسی فلیک، یورگن کلوپ و جولن لوپتگی(مربی حال حاضر سویا و مربی سابق بیل در ابتدای فصل 19-2018 به مدت 5 ماه) بود و برای بهترین بازیکن هم به روبرت لواندوفسکی، تیاگو آلکانتارا و سادیو مانه رای داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1389

به "انتقام سخت گرت بیل از رئال مادرید و زیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام سخت گرت بیل از رئال مادرید و زیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید