آنالیز 11 ایراد فرمانداری به بودجه 99 شهرداری

به گزارش کولو، رئیس شورای شهر تهران از آنالیز نامه اعتراض فرمانداری در مورد تبصره های بودجه 99 شهرداری تهران اطلاع داد.

آنالیز 11 ایراد فرمانداری به بودجه 99 شهرداری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن هاشمی پیش از جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر که صبح امروز و پیش از شروع جلسه برگزار گردید، گفت: هیأت تطبیق کلیات بودجه 99 شهرداری را پذیرفته است، اما از 44 بند بودجه به 11 بند ایراداتی وارد دانسته است که اعضا در خصوص این ایرادات به جمع بندی رسیدند.

وی با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه نظرات کارشناسی خود را در این خصوص ارائه و توضیح داد: در خصوص شرایط ستاد مدیریت کرونا در تهران نیز صحبت کردیم و عنوان شد که بهتر است افراد مسلط که مسئولیتی در این خصوص دارند صحبت نمایند تا باعث سوءتفاهم نگردد.

هاشمی با بیان اینکه بعضا دیده شده است که بعضی از افراد غیرمسئول سخن می گویند و این مسئله سبب بروز شایعاتی همچون قرنطینه تهران می گردد، گفت: بروز این گونه شایعات سبب شد که مردم به فروشگاه ها و میادین تره بار هجوم ببرند و این در حالی است که فرماندهی مبارزه با کرونا را قرار شده است به رئیس جمهور بدهند و امورات نیز تحت نظر وزیر بهداشت پیگیری گردد و دکتر زالی نیز فرمانده ستاد کرونا در تهران است و در خصوص تهران صرفا زالی می تواند صحبت کند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد در ابتدا باید تعریف درستی از قرنطینه ارائه گردد، گفت: اینکه قرنطینه چیست و چه اثری دارد و آیا درصدبندی دارد باید به مردم شرح داده گردد چرا که نمی گردد مردم در خانه بنشینند. اموراتشان چگونه بگذرد و بهتر است آنالیز گردد که چه نوع قرنطینه و با چه درصدی در کشور های دیگر اعمال می گردد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که نظر شخصی شما در خصوص قرنطینه چیست؟ گفت: امثال من نباید نظر بدهند چرا که من به عنوان رئیس شورای شهر تهران عضو هیچ ستاد مبارزه با کرونا نیستم و بعضا از ما دعوت می گردد و ما نیز نظرات تخصصی خود را می دهیم، اما بهتر است افراد مختلف در خصوص این موضوع صحبت ننمایند تا موجبات سوءتفاهم ایجاد نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 886

به "آنالیز 11 ایراد فرمانداری به بودجه 99 شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز 11 ایراد فرمانداری به بودجه 99 شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید