بوفون: سال جاری کار برای یوونتوس در ایتالیا خیلی دشوارتر خواهد بود

به گزارش کولو، دروازه بان 39 ساله بانوی پیر به هم تیمی هایش بابت قدرت دریافت رقبای این تیم در ایتالیا هشدار داد.

بوفون: سال جاری کار برای یوونتوس در ایتالیا خیلی دشوارتر خواهد بود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا لحظه آخر از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون که هفدهمین فصل حضورش در یوونتوس را تجربه خواهد، پس از تساوی یک بر یک (پیروزی 5 بر 4 یووه در ضربات پنالتی) بامداد امروز (دوشنبه) یوونتوس برابر رم در تورنمنت محبت آمیز جام قهرمانان بین المللی به شبکه تلویزیونی مدیاسِت ایتالیا گفت: تور خوبی در آمریکا بود که برای ما به منظور یافتن فرم مورد نظرمان پیش از شروع فصل اهمیت داشت.

وی با هشدار به هم تیمی هایش بابت فصل دشواری که در انتظار یوونتوس در دفاع از عنوان قهرمانی اش در رقابت های سری A است، گفت: سال جاری کار برای یوونتوس خیلی دشوارتر خواهد شد چون تیم های زیادی خود را تقویت نموده اند، از جمله رم، اینتر و میلان، این در حالی است که ناپولی ستاره هایش را حفظ نموده است.

دروازه بان 39 ساله یوونتوس که چند روز پیش اظهار داشت این فصل شاید آخرین فصل دوران بازیگری اش باشد، در انتها خاطر نشان کرد: ما با این وجود به توانایی های خود و ارزش هایی که ما را به موفقیت سوق می دهند، ایمان داریم و هنوز هم می توانیم بهترین عملکرمان را ارائه دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 752

به "بوفون: سال جاری کار برای یوونتوس در ایتالیا خیلی دشوارتر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: سال جاری کار برای یوونتوس در ایتالیا خیلی دشوارتر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید