بیرانوند: رفتار ناپسند با پرسپولیس نشان دهنده بزرگی تیم و بازیکنان است، 90 دقیقه بهتر از سپاهان بودیم

به گزارش کولو، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر شهری می رویم رفتار خوبی با ما نمی گردد و این بزرگی پرسپولیس و بازیکنانش را می رساند.

بیرانوند: رفتار ناپسند با پرسپولیس نشان دهنده بزرگی تیم و بازیکنان است، 90 دقیقه بهتر از سپاهان بودیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان علیرضا بیرانوند در خاتمه دیدار تیمش با سپاهان در مورد این بازی گفت: خیلی بهتر از حریف بازی کردیم، جلوی این همه طرفدار در چنین جوی در استادیوم 90 دقیقه بهتر از حریف بودیم و چند موقعیت گلزنی خلق کردیم اما استفاده نکردیم. سپاهان فقط روی یک حمله توانست ما را غافلگیر کند و من هنوز نمی دانم شوت منجر به گل توسط کدام بازیکن زده شد.

وی در واکنش به این سوال که چرا در همه شهرها علیه پرسپولیس و بازیکنانش جو بدی راه می افتد، بیان کرد: این بزرگی تیم ما را نشان می دهد، به قول معروف همیشه پشت سر آدم های بزرگ حرف هست و علیه چنین آدم هایی صحبت می گردد. الان هم پرسپولیس با وجود اینکه دو پنجره در جذب بازیکن محروم بوده آنقدر خوب کار نموده که بزرگی خود را نشان داده و بازیکنان هم در این دو سال از هر لحاظ رشد نموده و بزرگ شده اند، همین مسئله باعث شده به هر شهری می رویم جو بدی علیه ما راه بیفتد. غیر از این که ناسزا می گویند پرچم کشور دیگری را به استادیوم می آورند. تنها چیزی که می توانم در مقابل این رفتارها بگویم این است که پرسپولیس بزرگ است و خیلی ها دوست ندارد موفقیتش را ببینند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 109

به "بیرانوند: رفتار ناپسند با پرسپولیس نشان دهنده بزرگی تیم و بازیکنان است، 90 دقیقه بهتر از سپاهان بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: رفتار ناپسند با پرسپولیس نشان دهنده بزرگی تیم و بازیکنان است، 90 دقیقه بهتر از سپاهان بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید