تشدید نظارت بر فرایند برگزاری عزاداری ها در شهرستان اهر

به گزارش کولو، فرماندار اهر از تشکیل کمیته های تخصصی ویژه به منظور تشدید نظارت بر دستجات و هیات عزاداری ماه محرم در این شهرستان اطلاع داد.

تشدید نظارت بر فرایند برگزاری عزاداری ها در شهرستان اهر

به گزارش خبرنگار از،خدابخش فرماندار اهر ضمن اظهار نگرانی از شرایط شیوع بیماری کرونا در شهرستان اهر خواهان رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورات ستاد کرونا از سوی مردم و مسئولان این شهرستان شد.

او گفت: سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا از اولین روز های ماه محرم نظارت ها را بر نحوه برگزاری عزاداری ها در داخل شهر و روستاها، به ویژه روستا های عظیم تشدید خواهیم کرد.

خدابخش اضافه کرد: عزاداری های سال جاری متفاوت با سال های گذشته خواهد بود و در فضای باز دسته های عزاداری بدون حرکت در یک محل عزاداری خواهند کرد؛ زمان عزاداری ها نیز از ساعت 10 الی 11:30 و بدون تجمع بوده و توزیع نذر و استفاده از طبل نیز ممنوع است.

خدابخش بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در طول عزاداری ها تاکید نمود.

او خدمت به مردم شهرستان اهر را یک افتخار برشمرد و اضافه کرد: استفاده از تمام ظرفیت های موجود شهرستان در راستای پیشرفت، عمران و توسعه همه جانبه از اهداف اصلی فرمانداری بوده و در این زمینه با هیچ مدیر و مسئولی تعارفی نخواهیم کرد.

او اجرای هرگونه پروژه های عمرانی و خدماتی در اهر را منوط به کار مطالعاتی و کارشناسی دانست و اضافه کرد: بدون کار کارشناسی هیچ پروژه ای قابل اجرا و عملی نخواهد بود.

فرماندار اهر، ظرفیت های شهرستان و منطقه ارسباران را به عنوان هسته های کلیدی توسعه برشمرد و بر عملیاتی کردن پروژه ها با همفکری صاحبان فکر و ایده و یاری همه جانبه مردم و مسئولان در رسیدن به توسعه و اشتغال پایدار در منطقه تاکید نمود.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1167

به "تشدید نظارت بر فرایند برگزاری عزاداری ها در شهرستان اهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر فرایند برگزاری عزاداری ها در شهرستان اهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید