تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین- زنجان 47 مصدوم و 3 فوتی داشت

به گزارش کولو، تهران (پانا) - به گفته رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین تصادف زنجیره ای آزادراه قزوین- زنجان به علت بارش برف و کولاک شدید اتفاق افتاده که تا به امروز 47 مصدوم و سه فوتی داشته است، این مأموریت ادامه دارد و به طور قطع به تعداد مصدومین نیز اضافه می گردد.

تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین- زنجان 47 مصدوم و 3 فوتی داشت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سهیل سلطانی با اشاره به تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین - زنجان توضیح داد: عصر روز 22 اسفند ماه طی یک تماس تلفنی با مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی استان قزوین از تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین - زنجان یک کیلومتری محدوده ضیاءآباد اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین اظهار کرد: این حادثه به علت بارش برف و کولاک شدید از ساعت 16:58 شروع شده و هنوز (ساعت 23) نیز مأموریت ادامه دارد و به تعداد مصدومین نیز اضافه می گردد.

وی تأکید کرد: پس از رسیدن به محل حادثه تریاژ مصدومان انجام شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان اورژانس مورد معاینه و ارزیابی قرار گرفتند، این حادثه تا کنون 47 مصدوم و سه فوتی داشته است.

بنابراعلام روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین، سلطانی گفت: 47 مصدوم حادثه باتوجه به آسیب های وارده و جهت تکمیل فرایند درمان توسط آمبولانس های فوریت های پزشکی به بیمارستان تامین اجتماعی و شفای تاکستان و بیمارستان الغدیر ابهر و بوعلی خرمدره منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1535

به "تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین- زنجان 47 مصدوم و 3 فوتی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین- زنجان 47 مصدوم و 3 فوتی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید