تلاش برای تطهیر ترامپ در دومین شب مجمع ملی حزب جمهوریخواه

به گزارش کولو، دومین شب مجمع ملی حزب جمهوریخواه آمریکا به نمایشی برای تطهیر دونالد ترامپ تبدیل شد.

تلاش برای تطهیر ترامپ در دومین شب مجمع ملی حزب جمهوریخواه

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ نژادپرست و بیگانه هراس نیست، این جمله تقریبا پیام مشترک همه سخنرانان شب دوم مجمع ملی حزب جمهوریخواه بوده است.

بر اساس این گزارش سیاستمداران و مقام های حزب جمهوریخواه وقت زیادی صرف می کنند تا اثبات کنند ترامپ نژادپرست و بیگانه هراس نیست، این تلاش به خودی خود نشان می دهد که دیدگاه منفی گسترده ای نسبت به ترامپ در جامعه آمریکا وجود دارد.

در ابتدای شب دوم مجمع ملی حزب جمهوریخواه، جان پوندر مرد سیاهپوستی که به خاطر سرقت از بانک محکوم شد و بعدا توسط ترامپ در مقابل دوربین های رسانه ای در کاخ سفید مورد بخشش قرار گرفت، سخنان کوتاهی بیان نمود.

بیشترین توجه رسانه های خبری به سخنان ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا معطوف شد. وی از ترامپ به عنوان شوهری یاد کرد که از او در همه زمینه ها حمایت کرده و دولتی را اداره می کند که تعداد بی سابقه ای از زنان در آن نقش های کلیدی دارند.

علی رغم تلاش زیادی که برگزارکنندگان مراسم و سیاستمداران حزب جمهوریخواه برای پاک سازی اذهان مردم آمریکا درباره ترامپ انجام داده اند، ولی اظهارات نژادپرستانه وی هرگز از یاد و خاطره مردم پاک نخواهد شد.

تیم ترامپ تلاش زیادی را آغاز کرده است تا حمایت رای دهندگان سیاهپوست را جلب کند. ملانیا ترامپ در این سخنرانی، با قربانیان ویروس کرونا ابراز همدردی کرد. وی همچنین به سابقه تاریخی برده داری و نابرابری نژادی در آمریکا اذعان کرد و اضافه کرد: بی شک نمی توانیم به بخشی از تاریخ مان افتخار کنیم.

وی همچنین خواستار توقف خشونت و غارت به اسم عدالتخواهی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1187

به "تلاش برای تطهیر ترامپ در دومین شب مجمع ملی حزب جمهوریخواه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای تطهیر ترامپ در دومین شب مجمع ملی حزب جمهوریخواه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید