تمجید رسانه ایتالیایی از عملکرد استراماچونی

به گزارش کولو، یک رسانه مشهور ایتالیایی، ضمن تمجید از عملکرد سرمربی استقلال، او را به عنوان سومین لژیونر پیروز ایتالیایی هفته اخیر معرفی نموده است.

تمجید رسانه ایتالیایی از عملکرد استراماچونی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت کالچومرکاتوی ایتالیا که به طور هفتگی به آنالیز عملکرد بازیکنان و مربیان ایتالیایی خارج از این کشور می پردازد، آندره آ. استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال را به عنوان سومین لژیونر برتر هفته معرفی نموده است.

این سایت در بخش از گزارش خود درباره استراماچونی، به تساوی 2 بر 2 استقلال در خانه تیم فوتبال سپاهان پرداخته و نوشته: او خارج از خانه با سپاهان به تساوی 2-2 دست یافت و در فاصله یک امتیازی صدر جدول قرار گرفته است.

او پس از اوضاع نامساعد توانسته است اوضاع را دگرگون کند و نتایج را بهبود ببخشد. با وجود حقوق و دستمزد پرداخت نشده و وضعیت سخت، استقلال او در حال پرش از روی مسائل است.

کالچومرکاتو در سرانجام به عملکرد هفته اخیر استراماچونی نمره 6.5 (خوب) داده و او را پس از فابیو کاناوارو سرمربی گوانجو (نمره 8.5) که این تیم را قهرمان لیگ چین رساند و آنگلو اوگبونا مدافع ایتالیایی وستهام (نمره 7) در رتبه سوم برترین لژیونر هفته ایتالیا معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 515

به "تمجید رسانه ایتالیایی از عملکرد استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید رسانه ایتالیایی از عملکرد استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید