تکمیل پازل تاکتیکی استراماچونی با گری هوپر، آمار فوق العاده گلزنی مهاجم انگلیسی

به گزارش کولو، با نگاهی به آمار گلزنی های گری هوپر در سال های گذشته می توان امیدوار بود موتور گلزنی استقلال با تزریق این بازیکن به رگ های تیم دوباره روشن شده و جان دوباره ای بگیرد.

تکمیل پازل تاکتیکی استراماچونی با گری هوپر، آمار فوق العاده گلزنی مهاجم انگلیسی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

مهاجم 31 ساله مد نظر استقلال با آمارگلزنی که در سال های گذشته از خود به جا گذاشته این امیدواری را ایجاد کرد که پازل تاکتیکی سرمربی ایتالیایی را کامل کند.

به گزارش ورزش سه، آندره آ استراماچونی از همان روزهای آغازین فصل با انتقاد از کمبود مهره های تهاجمی در جمع شاگردانش مدام به این می اندیشید که باشگاه هرچه سریع تر کمبودها را رفع کند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با مسائل بیشتری هم در تیم روبرو شد به خصوص با مصدومیت شیخ دیاباته و طلسم عدم گلزنی سایر مهاجمان.

خاتمه بعد از هفته ها مدیران باشگاه دست به کار و با مهاجمی انگلیسی وارد مذاکره و توافق شدند. گری هوپر 31 ساله با سابقه بازی در لیگ برتر جزیره همین طور اسکاتلند برای سلتیک، همان مهره ای بود که مدیران باشگاه وعده خریدش را از مدت ها قبل به سرمربی ایتالیایی داده بودند تا به نحوی خواسته های استراماچونی برآورده گردد.

با نگاهی به آمار گلزنی های گری هوپر در سال های گذشته می توان امیدوار بود موتور گلزنی استقلال با تزریق این بازیکن به رگ های تیم دوباره روشن شده و جان دوباره ای بگیرد. گری هوپر در تمام یک دهه گذشته در هرتیمی حضور داشت آمار گلزنی خوبی از خود به جای گذشته و میانگین یک گل زده در هر دو تا سه بازی را از خود به جا گذاشته است که آخرین آمار خود به حضور در شفیلدونزدی و ثبت رکورد 24 بار گلزنی در 70 بازی رسیده است.

حال با آمادگی دوباره شیخ دیاباته و بازگشت او به ترکیب استقلال همین طور خرید گری هوپر 31 ساله که بعد از آنتونی استوکس می تواند یکی از خریدهای جذاب از فوتبال جزیره باشد، هواداران استقلال امیدوار هستند آخرین قطعه پازل تاکتیکی استراماچونی هم تکمیل و تیم محبوب شان از هفته هفتم و ادامه رقابت های حذفی با سرو شکل بهتری به مصاف رقبا برود.

جدول بازی ها و آمار گلزنی مهاجم انگلیسی مد نظر استقلال از سال 2003 به این طرف نشان می دهد اگر هوپر روی فرم باشد می تواند به راحتی مشکل گلزنی استقلال را حل نماید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 373

به "تکمیل پازل تاکتیکی استراماچونی با گری هوپر، آمار فوق العاده گلزنی مهاجم انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پازل تاکتیکی استراماچونی با گری هوپر، آمار فوق العاده گلزنی مهاجم انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید