تیم برانکو علیه قواعد فوتبال: 5 تساوی و یک جام

به گزارش کولو، نکته جالب در خصوص تیمی که جدیدا به تساوی علاقمند شده این است که بر خلاف هفته های گذشته که تساوی آنها را از جام دور نموده بود، این هفته می تواند گره گشا باشد.

تیم برانکو علیه قواعد فوتبال: 5 تساوی و یک جام

تیم برانکو علیه قواعد فوتبال: 5 تساوی و یک جام

در راستا قهرمانی، مساوی های پیاپی کشنده تر از باخت های هرازگاهی است. مساوی هایی که پرسپولیس مدتی است دچار آن شده. این تیم 6 هفته است که رنگ برد را ندیده. آنها 4 مساوی در لیگ برتر و 2 باخت در لیگ قهرمانان داشته و این در حالی است که اگر در هر دو رقابت یکی از بازی هایشان را می بردند، هم قهرمان لیگ شده بودند و هم امیدشان برای صعود در آسیا زنده می ماند.

شاگردان برانکو در شش بازی اخیر فقط سه گل زده اند و در این شش بازی فقط یک بار از حریف جلو افتاده اند. با این حال پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است.

نکته جالب در خصوص تیمی که جدیدا به تساوی علاقمند شده این است که بر خلاف هفته های گذشته که تساوی آنها را از جام دور نموده بود، این هفته می تواند گره گشا باشد.

شاگردان برانکو با تنها یک امتیاز می توانند به یک سرانجام شیرین برای یک فصل نه چندان خوب برسند. تیم خسته پرسپولیس در صورت تساوی در خانه پارس جنوبی، با 5 تساوی پیاپی جام قهرمانی را بالای سر می برد تا قواعد فوتبالی را هم به چالش کشیده باشد.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 202

به "تیم برانکو علیه قواعد فوتبال: 5 تساوی و یک جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم برانکو علیه قواعد فوتبال: 5 تساوی و یک جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید