حضور مربی جدید در تیم ملی فوتسال ایران منتفی شد

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال ایران چندی پیش به دلیل مسائل اقتصادی و عدم دریافت بخش زیادی از مطالباتش در سال های گذشته تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. هاشم زاده که از تیم فوتسال گیتی پسند پیشنهاد همکاری داشت، در نهایت به این پیشنهاد پاسخ مثبت داد و کار باشگاهی را انتخاب کرد.

حضور مربی جدید در تیم ملی فوتسال ایران منتفی شد

بعد از جدایی هاشم زاده که در آستانه رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا رخ داد، صحبت هایی از حضور مربی جدید در کادر فنی تیم ملی به میان آمد. با این حال و بعد از جلسات محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال مقرر شد تیم ملی با همین کادر فعلی راهی مسابقات آسیایی گردد.

پرهیزکار ضمن اعلام این خبر به خبرنگاران، گفت: اضافه شدن مربی جدید به جای آقای هاشم زاده به تیم ملی فعلا و تا انتها مسابقات جام ملت های آسیا منتفی است. تیم ملی با همین کادر فعلی راهی رقابت های قهرمانی آسیا می گردد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تیم ملی از حضور محمدرضا حیدریان استفاده می نماید. حیدریان برای تیم ملی یک نعمت است و خوشحالیم که او را در اختیار داریم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران روزهای چهارشنبه و آدینه گذشته در دو ملاقات تدارکاتی مقابل تیم ازبکستان نهاده شد و در هر دو مسابقه پیروز شد.

بر اساس لیست منتشر شده از بازیکنان و مربیان دو تیم ازبکستان و ایران، محمدرضا حیدریان که به عنوان مدیر فنی به تیم ملی فوتسال ایران اضافه شده بود، در حال حاضر در سمت مربیگری کار می نماید. همچنین جلیل دوران مربی بدنساز و میشل پطروس مربی دروازه بان های تیم ملی هستند.

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا آذرماه سال جاری به میزبانی کشور کویت برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1249

به "حضور مربی جدید در تیم ملی فوتسال ایران منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مربی جدید در تیم ملی فوتسال ایران منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید