خبرنگاران البرز 22 پروژه آموزشی خیرساز درحال ساخت دارد

به گزارش کولو، کرج- خبرنگاران- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرزاعلام کرد: این استان 22 پروژه آموزشی خیرساز با 296 کلاس درس درحال ساخت دارد.

خبرنگاران البرز 22 پروژه آموزشی خیرساز درحال ساخت دارد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

حسن مهرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران زیربنای این پروژه ها را 33 هزار و 631 متر مربع ذکرکرد و گفت: خیرین نیک اندیش درامسال این تعداد پروژه را با اعتباری بالغ بر 86 میلیارد تومان در قالب انعقاد تفاهم نامه عملیاتی کردند.

وی بیان کرد: تعداد مدارس خیر ساز امسال 2 برابر تعهدات سال گذشته نیکوکاران است.

مهرانی با اشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز از زمان تاسیس تا به امروز افتخارات خوبی را در البرز رقم زده است، یادآورشد: خیرین نیک اندیش تا کنون تعداد 365 مدرسه در استان البرز با هدف گسترش عدالت آموزشی و ترویج کمک در امرمقدس مدرسه سازی، احداث کرده اند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز بیان داشت: این تعداد فضای آموزشی با نگاه مهربان و خداپسندانه خیرین با زیربنای 251 هزار و 654 مترمربع و با چهار هزار کلاس درس ساخته شد.

مهرانی شرح داد: خیرین نیک اندیش 340 میلیارد تومان برای ساخت 365 مدرسه در استان البرز، هزینه کردند.

وی اضافه کرد: درجشنواره بیست و دوم نیز خیرین مدرسه ساز 115 میلیارد تومان تعهد کردند در حالی که در جشنواره بیست و یکم تعهد خیرن 76 میلیارد تومان بود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازالبرزادامه داد: مهاجرت های بی رویه سبب افزایش شمار دانش آموزان ، توسعه شهری و حاشیه نشینی در البرز شده و از سوی دیگر زیرساخت های آموزشی استان متناسب با رشد 12 هزارنفری دانش آموزی آن توسعه نیافته است.

وی کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی را از مهمترین مسائل حوزه کاری آموزش و پرورش البرز برشمرد واضافه کرد: کاهش این مشکل نیاز به مشارکت ویژه دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت در قالب طرح ملی آجربه آجر دارد.

مهرانی عنوان نمود: بارزترین مشخصه مجمع خیرین مدرسه ساز البرز این است که هیچگونه مبادله و دریافت مالی وجود ندارد و همه کارها به صورت قانونی و ثبتی است.

وی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز در ساخت فضاهای آموزشی این استان کارنامه موفقی دارند که حرکت خداپسندانه آنان قابل تکریم است.

استان البرز 304 خیرحقوقی و حقیقی دارد.

البرز 473 هزار دانش آموز دارد که جمعیت دانش آموزی آن با جمعیت کل 14 استان کشور برابری می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1584

به "خبرنگاران البرز 22 پروژه آموزشی خیرساز درحال ساخت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران البرز 22 پروژه آموزشی خیرساز درحال ساخت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید