خبرنگاران انرژی خود را به جای خنثی سازی همدیگر برای توسعه منطقه بکار بگیریم

به گزارش کولو، مراغه - خبرنگاران - نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای صرف انرژی برای خنثی سازی همدیگر از آن برای توسعه و رشد منطقه استفاده کنیم.

خبرنگاران انرژی خود را به جای خنثی سازی همدیگر برای توسعه منطقه بکار بگیریم

علی علیزاده روز دوشنبه در ننشست خبری با اصحاب رسانه مراغه گفت: نماینده مردم متعلق به گروه یا حزب خاصی نیست و نماینده همه مردم است و باید به فکر استفاده از تمامی ظرفیت ها باشد.

وی اضافه نمود: در انتخابات به هیچ کس قولی نداده ام و وامدار عده ای خاص نیستم و برای خدمت به همه مردم آماده ام.

علیزاده با بیان اینکه حوزه های گردشگری، اشتغال و همچنین تکمیل پروژه آزادراه مراغه - هشترود در اولویت برنامه هایش قرار دارند گفت: امیدوارم در این موارد قدم های مثبتی برداریم.

وی اضافه نمود: اولویت بندی دقیق مسائل و پیگیری براساس اولویت ها در امور شهرستانی و کشوری از جمله برنامه هایم است و در این خصوص نظرات و موضوعات مطرح شده از سوی اصحاب رسانه دارای اهمیت بسیاری است.

عملیات اجرایی در آزادراه مراغه - هشترود متوقف است

نماینده مردم در مورد آخرین شرایط آزادراه مراغه - هشترود گفت: قطعات یک و چهارم این پروژه بیش از یکسال است که تعطیل شده و قطعات 2 و سه نیز چند ماهی است که متوقف شده و عملا این پروژه خوابیده است.

علیزاده اضافه نمود: سال جاری نیز در مرحله نخست هیچ بودجه ای به این پروژه تخصیص پیدا نکرده است.

وی گفت: در کوشش هستیم که فعالیت پروژه دوباره از سرگرفته گردد تا در سال های آینده با تخصیص بودجه کافی شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی همچنین با انتقاد از زندگی تشریفاتی بعضی مسوولان، گفت: زیبنده نیست در کشوری که مردم با مسائل بسیار دست و پنجه نرم می نمایند مسوولان به دنبال زندگی لاکچری باشند.

علیزاده گفت: البته قضیه کسانی که دنبال کار اقتصادی هستند و به عنوان سرمایه گذار فعالیت می نمایند با زندگی لاکچری مسوولان فرق دارد و باید قدردان آنها باشیم و زمینه را برای فعالیت آن ها فراهم کنیم.

وی با اشاره اینکه در شرایط خاصی قرار داریم گفت: شرایط کشور به لحاظ بودجه ای و اقتصادی چندان مناسب نیست و این وضع بسیار نگران نماینده است.

وی در مورد مسوولان بی برنامه اظهار داشت: مسوولی که برنامه و عملکرد خاصی نداشته و دلسوز مردم نباشد قابل تحمل نیست و داشتن برنامه، تعهد کاری، دلسوز و خادم ملت بودن باید ویژگی شاخص مسوولان باشد.

کارهای اجرا شده در موضوعات اشتغال و معیشت مردم کافی نیست

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به لحاظ معیشتی و اشتغال در کشور در مشکل هستیم، گفت: کارهایی اجرا شده و منکر آن نیستیم اما این کارها کافی نیست و در حال حاضر شرایط شهرستان به عنوان دومین شهرستان آذربایجان شرقی از نظر اشتغال جوانان قابل قبول نیست.

علیزاده گفت: شیشه سازی به عنوان تنها واحد اشتغالزایی در شهرستان است و این مجموعه به تنهایی جوابگوی جوانان بیکار شهرستان نیست و باید در این خصوص اقداماتی انجام گردد.

وی همچنین به آخرین شرایط استخدامی آموزشیاران و نیروهای حق التدریس نهضت سوادآموزی اشاره نمود و گفت: موضوع استخدام آموزشیاران و نیروهای حق التدریس نهضت سوادآموزی در آستانه نتیجه دریافت است و بزودی خبرهای خوبی را این خصوص برای آن ها خواهیم داشت.

شهرستان های مراغه و عجب شیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1094

به "خبرنگاران انرژی خود را به جای خنثی سازی همدیگر برای توسعه منطقه بکار بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انرژی خود را به جای خنثی سازی همدیگر برای توسعه منطقه بکار بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید