خبرنگاران رییس پلیس راه : ترافیک جاده تفت به شهر یزد سنگین است

به گزارش کولو، یزد- خبرنگاران- رییس پلیس راه استان یزد گفت: هم اکنون ترافیک در جهت روستای ییلاقی ده بالا به سمت شهر تفت و این شهرستان به مرکز استان نسبت به سایر جهتها سنگین تر است .

خبرنگاران رییس پلیس راه : ترافیک جاده تفت به شهر یزد سنگین است

یکی از دلایل وجود ترافیک در جاده های منتهی به شهر یزد، حضور شهروندان در روز طبیعت(13 فروردین) در روستاهای ییلاقی شهرستان های تفت و مهریز است و با توجه به تعطیلی دیروز(پنجشنبه) و حضور مردم در مناطق یادشده از قبل در حال حاضر راستاهای منتهی به مرکز استان از ترافیک سنگیی برخوردار است .

با تمامی این وجود به دلیل شیوع کرونا زنگ خطر ورود استان به موج چهارم کرونا به صدا درآمد و شرایط شهرستان خاتم، تفت و مهریز نارنجی اعلام شد و سایر شهرهای استان در مرحله هشدار و شرایط زرد قرار گرفته است.

سیدعلی آسیایی آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران از رانندگان خواست در بازگشت از مناطق ییلاقی تفت و از راستا روستاهای تنگچنار و منشاد مهریز به یزد با احتیاط رانندگی نمایند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در تمامی جاده های روستایی استان به خصوص در راستا شهرستان های تفت و مهریز و دیگر مناطق برای پیشگیری از حوادث و یاری به تسهیل ترافیک حضور فعال دارند.

این مسوول توضیح داد: رانندگان در بازگشت از راستاهای پرتردد و مناطق ییلاقی به مرکز استان حتما برای پیشگیری از حوادث احتمالی فاصله طولی را هنگام رانندگی رعایت کند.

آسیایی بیان نمود: خودداری از عجله، سبقت نگرفتن، داشتن سرعت مجاز و استفاده نکردن از تلفن همراه در کنار رعایت سایر مقررات موجب پیشگیری از حوادث رانندگی است.

یزد در راستا استان های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته است،روزانه حدود 400 هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده های استان تردد می نمایند.

یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلو متر راه فرعی، 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع آن هزار و 267 کیلومتر، شریانی و ملی است.

مرکز شهرستان های تفت و مهریز که به ترتیب در 20 و 30 کیلومتری شهر یزد قرار گرفته است جزو مناطق ییلاقی استان و باغشهر یزد محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1580

به "خبرنگاران رییس پلیس راه : ترافیک جاده تفت به شهر یزد سنگین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس پلیس راه : ترافیک جاده تفت به شهر یزد سنگین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید