خبرنگاران قلعه نویی: مقابل پارس جنوبی بدشانس بودیم

به گزارش کولو، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به بازی خوب بازیکنان تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: این ملاقات روی بدشانسی، کم شانسی و اشتباه بازیکنان ما، مساوی شد.

خبرنگاران قلعه نویی: مقابل پارس جنوبی بدشانس بودیم

امیر قلعه نویی شامگاه شنبه در نشست خبری مجازی بعد از ملاقات سپاهان مقابل پارس جنوبی جم با تبریک به هومن افاضلی سرمربی تیم حریف اضافه نمود: تیم ما به این خوبی بازی می نماید و موقعیت های آنچنانی از پنالتی گرفته تا اصابت توپ به تیرک دروازه خلق می نماید اما بازی مساوی می گردد.

وی گفت: موقعیت های تیم ما در بازی امشب بیش از 80 درصد بود و یک توپ معمولی به همین سادگی روی اشتباه بازیکنان به درون دروازه تیم ما رفت و گل شد .

قلعه نویی توضیح داد: با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می گویم چون خیلی خوب بازی کردند اما دلم برای زحمت آنان می سوزد که با وجود بازی خوب خود، امتیاز از دست دادند.

سرمربیسپاهان توضیح داد: اگر تیم ما خوب بازی نمی کرد به بازیکنانم خُرده می گرفتم ولی آنها کوشش خوبی کردند و واقعا بدشنانس بودیم که توپ هایمان گل نشد، با این شرایط یک مربی، دیگر کاری نمی تواند کند.

و در باره داوری این ملاقات نیز گفت: به نظر من داور باید حداقل 2 پنالتی برای تیم ما می گرفت ولی با این حال به گروه داوری خسته نباشید می گویم.

ملاقات تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پارس جنوبی جم از ساعت 20:45 دقیقه شنبه شب در استادیوم بدون تماشاگر نقش دنیا اصفهان برگزار گردید و در انتها این بازی با نتیجه یک بر یک انتها یافت.

تیم سپاهان با این پیروزی با 42 امتیاز در مکان دوم و پارس جنوبی جم با 23 امتیاز در مکان دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1122

به "خبرنگاران قلعه نویی: مقابل پارس جنوبی بدشانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قلعه نویی: مقابل پارس جنوبی بدشانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید