خبرنگاران پلمب هفت واحد گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش کولو، تبریز - خبرنگاران - معاون گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی از پلمب هفت واحد گردشگری استان به علت عدم رعایت پروتکل های وزارت بهداشت در مقابله با بیماری کرونا، اطلاع داد.

خبرنگاران پلمب هفت واحد گردشگری در آذربایجان شرقی

احمد حمزه زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل های پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در تاسیسات گردشگری که در ستادهای ملی و استانی مصوب شده است، ضمن نظارت دقیق و مستمر تیم های نظارتی بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در این اماکن، برخورد لازم با واحدهای متخلف نیز انجام می گردد.

وی با اشاره به بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: طی روزهای 15 الی 24 اسفندماه 98 ، بیش از 150 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل، هتل آپارتمان، سفره خانه و ... توسط اکیپ های نظارتی تلفیقی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای نظارتی که در روزهای مذکور از تأسیسات گردشگری استان به عمل آمده، 7 واحد گردشگری به علت رعایت نکردن پروتکل های وزارت بهداشت در راستای مقابله با بیماری کرونا پلمب شد.

حمزه زاده در سرانجام، خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از تداوم هرگونه اعمال غیر بهداشتی و تهدید سلامتی مردم، طی بازدیدهای انجام گرفته 20 مورد اخطار کتبی صادر شد، در این راستا همشهریان محترم نیز می توانند در صورت داشتن شکایت از واحدهای گردشگری، با شماره های 35546040 و 09629 تماس حاصل نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 888

به "خبرنگاران پلمب هفت واحد گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب هفت واحد گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید