خبرنگاران 4 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده درهرمزگان توزیع شد

به گزارش کولو، بندرعباس- خبرنگاران- مسوول قرارگاه جهادی مدافعان حرم هرمزگان گفت: در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، 4 هزار بطری ماده ضدعفونی کننده توسط این قرارگاه بین محلات حاشیه ای و فقیرنشین این استان توزیع شد.

خبرنگاران 4 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده درهرمزگان توزیع شد

وی روز پنجشنبه در گفت وگوبا خبرنگاران اضافه نمود: توزیع این موادضدعفونی نماینده در محلات فقیرنشین شهر بندرعباس، میناب و رودان و بعضی از روستاهای محروم حاشیه نشین این شهرستان انجام شده است.

وی بیان داشت: مدافعان حرم در این روزهای کرونایی همچون صحنه های مبارزه با دشمنان بدخواه اهل بیت (ع) به میدان مقابله با این ویروس آمده اند تا با عشق و اراده، با تهیه مواد ضدعفونی نماینده و بسته های موادغذایی به مدافعان سلامت و کادر درمانی هرمزگان یاری نمایند.

مسوول قرارگاه جهادی مدافعان حرم در هرمزگان که نخواست نامش فاش شود، یادآورشد: قرارگاه جهادی مدافعان حرم تشکلی از مجموع نیروهای فعال در منطقه و جبهه مقاومت بوده که هم اکنون در 27 استان کشور از جمله هرمزگان به مرکزیت تهران تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت پیش روی این قرارگاه نیز در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش همدلی و یاری های مومنانه و طرح توزیع بسته های غذایی برای محرومان و نیازمندان می باشد.

این مقام جهادی درهرمزگان ابرازداشت: هم اکنون در حال شناسایی خانواده های بی بضاعت و نیازمند در استان هستیم که بزودی پس از شناسایی محلات و آماده شدن اقلام بسته غذایی توسط نیروهای مدافع حرم به آنها توزیع می شود.

رزمایش مواسات وهمدلی و یاری مومنانه در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده در بحران کرونا به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) در کشور آغازشده و تا خاتمه ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

ویروس کرونا موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین خاطرنشان کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1003

به "خبرنگاران 4 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده درهرمزگان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 4 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده درهرمزگان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید