خبرنگاران 67 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد قم هزینه شد

به گزارش کولو، قم - خبرنگاران - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: از ابتدای سالجاری تا انتها آذرماه 67 میلیارد ریال برای هزینه های بیمه، درمان و سو تغذیه مددجویان این استان پرداخت شد. 

خبرنگاران 67 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد قم هزینه شد

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام قم، محمد ابراهیم نعیمی با اشاره به اینکه درهمین مدت نزدیک به 22 میلیارد ریال سرانه بیمه تامین اجتماعی مددجویان پرداخت شده است، گفت: بیش از 30 میلیارد ریال نیز به عنوان بیمه مکمل آنها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دراین مدت چهار میلیارد نیز برای یکهزار و 82 بیمار صعب العلاج هزینه شده، شرح داد: سه میلیارد و 640 میلیون ریال نیز به حساب 938 کودک تحت حمایت مبتلا به سو تغذیه واریز شد.

وی از ارائه هدیه نقدی به خانواده های تحت پوشش که اعضای آنها قربانی بیماری کرونا شدند خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا هفت میلیارد و 200 میلیون ریال به این خانواده ها اهدا شده است.

نعیمی با اشاره به اینکه تعدادی از مددجویان، طی سال های گذشته حق بیمه تامین اجتماعی خود را با کمک این نهاد پرداخت می کردند گفت: اگر این افراد بخواهند 10 سال سابقه بیمه خود را تکمیل کنند و از مزایای یک سوم حق بازنشستگی خود استفاده کنند، 50 میلیون ریال وام و 25 میلیون ریال بلاعوض به آنها اعطا می شود.

وی با بیان اینکه اکنون 101 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان با دریافت یک سوم حداقل حقوق تامین اجتماعی بازنشسته شدند گفت: این افراد در صورت عائله مندی می توانند به جز کمک معیشت دریافتی به صورت موردی نیز از خدمات این نهاد بهره مند شوند.

نعیمی همچنین اقداماتکمیته امداد استان برای پیشگیری از ابتلای مددجویان به ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تا به امروز 56 هزار ماسک و 19 هزار ژل و مایع ضدعفونی کننده بین مددجویان توزیع شده است.

حدود 22 هزار و 27 هزار خانوار در قالب حدود 39 هزار و 850 هزار تَن تحت حمایت کمیته امداد قم قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1430

به "خبرنگاران 67 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد قم هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 67 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد قم هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید