خسرو حیدری جانشین کریم باقری در تیم ملی می شود

به گزارش کولو، به زودی جانشین کریم باقری در تیم ملی فوتبال تعیین می شود که در حال حاضر خسرو حیدری اصلی ترین گزینه است.

خسرو حیدری جانشین کریم باقری در تیم ملی می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از حضور وحید هاشمیان در کادر فنی اسکوچیچ، فدراسیون فوتبال از کریم باقری هم خواست به کادر فنی تیم ملی ملحق شود که با توجه به شرایط مالی فدراسیون فوتبال، مربی پرسپولیس این پیشنهاد را قبول نکرد. البته کریم باقری به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده بود هم در اردوی تیم پرسپولیس حاضر شود و هم در اردوی تیم ملی. به خصوص که تمرینات و بازی های این دو تیم با هم تداخل نداشت.

در نهایت باقری از بین پرسپولیس و تیم ملی تیم باشگاهی را انتخاب کرد. حالا به جای کریم باقری، فدراسیون فوتبال در حال برنامه ریزی روی خسرو حیدری است. بازیکن سابق استقلال و تیم ملی که به تازگی در کلاس های مربیگری هم شرکت کرده است. خسرو حیدری از سوی باشگاه نساجی هم دعوت به کار شده بود اما به بهانه حضور در کادر فنی تیم ملی، حضور در کادر فنی نساجی را قبول نکرد. این موضوعی است که سرمربی نساجی بدان اشاره کرد. قرار است در روزهای آینده نشستی میان دبیرکل و خسرو حیدری برگزار و راه های همکاری مشترک در تیم ملی مورد بررسی قرار گیرد و اگر همه چیز خوب پیش برود، هیچ بعید نیست بعد از بازی با بوسنی خسرو حیدری به کادر فنی تیم ملی اضافه شود.

آیا خسرو حیدری می تواند در تیم ملی تبدیل به کریم باقری شود؟ باید منتظر گذر زمان بود و البته فدراسیون فوتبال معتقد است خسرو حیدری می تواند این نقش را به خوبی ایفا کند. ابتدا به این خاطر که از نظر شرایط سنی به بازیکنان نزدیک است و از سویی شخصیت آرامی دارد و می تواند رابط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1303

به "خسرو حیدری جانشین کریم باقری در تیم ملی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسرو حیدری جانشین کریم باقری در تیم ملی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید