داوطلبان کنکور برای شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی ثبت نام نمایند

به گزارش کولو، متقاضیان گروه آزمایشی هنر و رشته های علوم ورزشی کنکور 1400 در صورت تمایل به این رشته ها برای شرکت در آزمون عملی باید نسبت به اعلام علاقمندی در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

داوطلبان کنکور برای شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی ثبت نام نمایند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، لینک اعلام علاقه مندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (آزمون سراسری 1400) از امروز 7 تیرماه 1400 در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نهاده شد.

متقاضیان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقمندی به رشته های اعلام شده در جدول به منظور شرکت در آزمون عملی باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته های تحصیلی منحصراً به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

این گروه از متقاضیان می توانند همزمان با پرینت کارت تا روز شنبه 12 تیرماه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند. پذیرش دانشجو در این رشته های تحصیلی در کنکور 1400 به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می پذیرد.

متقاضیانی که اقدام به انتخاب یک مجموعه از مجموعه رشته های تحصیلی گروه آزمایشی هنر برای شرکت در آزمون عملی می نمایند باید مبلغ یک میلیون و 500 ریال (150 هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.

متقاضیان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی 2 مجموعه از مجموعه های گروه آزمایشی هنر هستند باید مبلغ سه میلیون ریال (300 هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. عدم پرداخت هزینه آزمون رشته های تحصیلی عملی در تاریخ معین شده، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته ها خواهد بود.

آزمون عملی برای تمامی رشته های دارای آزمون در مرداد ماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

متقاضیانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام نموده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر که در روز چهارشنبه 9 تیرماه برگزار می گردد، حاضر باشند.

رشته های دارای آزمون عملی گروه آزمایشی هنر: نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری، گرافیک، هنر های تجسمی، طراحی پارچه و لباس، طراحی صنعتی، ادبیات نمایشی، مجسمه سازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، کتابت و نگارگری، آهنگسازی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی عکاسی.

متقاضیان هریک از گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقمندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید نسبت به انتخاب مورد مربوط منحصراً به صورت اینترنتی همزمان با پرینت کارت تا روز شنبه 12 تیر از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

پذیرش دانشجو در این رشته در آزمون سراسری سال 1400 به صورت متمرکز با شرایط خاص صورت می پذیرد. متقاضیانی که نسبت به انتخاب مورد مربوط اقدام نموده باید مبلغ 700 هزار ریال (70 هزار تومان) به صورت اینترنتی از طریق کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت نمایند.

متقاضیانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام نموده و ثانیاً در جلسه آزمون یکی از گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی که در روز های پنجشنبه و آدینه 10 و 11 تیرماه برگزار می گردد، حاضر باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1755

به "داوطلبان کنکور برای شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوطلبان کنکور برای شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید