درخواست دریافت تیک آبی در توییتر فعال شد

به گزارش کولو، توییتر فرآیند درخواست احراز هویت برای دریافت تیک آبی را که در نوامبر سال 2017 متوقف نموده بود، دوباره به روی عموم گشود.

درخواست دریافت تیک آبی در توییتر فعال شد

به گزارش خبرنگاران، این شرکت فرآیند جدیدی را برای درخواست احراز هویت معرفی کرد که تیک آبی را به پروفایل حساب یک کاربر در توییتر اضافه می نماید تا اعتبار حساب مذکور را به کاربران نشان دهد.

به منظور درخواست احراز هویت، حساب توییتری باید شامل یک تصویر و یک نشانی ایمیل یا شماره تلفن تایید شده باشد. کاربر در مدت شش ماه گذشته باید در توییتر فعال بوده و سابقه پایبندی به مقررات این شبکه اجتماعی را داشته باشد.

حسابهایی که برای احراز هویت درخواست می نمایند باید در شش گروه شامل 1- دولت 2- شرکتها، برندها و سازمانها، 3- سازمانهای خبری و خبرنگاران 4- سرگرمی 5- ورزش و بازی 6- فعالان سازمان دهندگان و سایر افراد تاثیرگذار قرار داشته باشند.

توییتر بیان کرد گروههای جدیدی مانند دانشمندان، دانشگاهیان و رهبران مذهبی را تا اواخر سال میلادی جاری اضافه خواهد نمود.

امکان درخواست احراز هویت به صورت تدریجی برای کاربران در چند هفته آینده فعال خواهد شد و در تب سرویس قسمت تنظیمات حساب قرار می گیرد.

کاربرانی که تایید شوند، تیک آبی را به صورت اتوماتیک دریافت خواهند کرد. کسانی که درخواستشان رد گردد، 30 روز پس از تصمیم توییتر می توانند مجددا درخواست نمایند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، پس از متوقف شدن فرایند احراز هویت در نوامبر سال 2017 که در واکنش به نقدها نسبت به تصمیم توییتر برای احراز هویت جیسون کسلر روی داد، فرایند جدید فعال شده است. جیسون کسلر، نئونازی و یکی از سازمان دهندگان تظاهرات اتحاد راست در اوت سال 2017 در شارلوتزویل ویرجینیا بود که به مرگ یک زن منجر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1662

به "درخواست دریافت تیک آبی در توییتر فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست دریافت تیک آبی در توییتر فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید