تور ارمنستان: درگیری باکو و ارمنستان با بیش از 20 کشته و 100 رخمی

به گزارش کولو، یک خبرگزاری جمهوری آذربایجان به نقل از منبع مطلع ادعا کرد، طی درگیری های روز سه شنبه هفته گذشته این کشور با ارمنستان بیش از 20 نیروی نظامی این کشور کشته شدند.

تور ارمنستان: درگیری باکو و ارمنستان با بیش از 20 کشته و 100 رخمی

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش فارس، در شرایطی که وزارت دفاع ارمنستان تلفات این کشور طی درگیری های اخیر را 6 نفر اعلام نموده است، یک رسانه جمهوری آذربایجان تلفات ایروان را بیش از 20 کشته بیان کرد.

خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان روز شنبه (امروز) گزارشی به نقل از یک منبع مطلع منتشر و ادعایی درباره تعداد تلفات ارمنستان درباره درگیری های سه شنبه هفته گذشته مطرح نموده است.

در ابتدای گزارش آمده است: حمله یگان های نیرو های مسلح ارمنستان که در 16 نوامبر (25 آبان) برای دستیابی به فزونی راهبردی (در مرز) اقدام به تحریکات گسترده علیه (جمهوری) آذربایجان کردند، از نظر عملیاتی - تاکتیکی با شکست روبرو شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان، در جریان درگیری های روز سه شنبه، بیش از 20 سرباز ارمنستانی کشته و نزدیک 100 نفر از آن ها زخمی شدند.

این رسانه اضافه نمود: 19 نوامبر (28 آبان) طرف آذربایجانی اجساد سه نیروی مسلح ارمنستانی که در این تحریکات کشته شدند، به طرف مقابل تحویل داده شد.

آمار ادعایی این خبرگزاری جمهوری آذربایجان در شرایطی منتشر شده که روز گذشته وزارت دفاع ارمنستان بیان کرد که 6 نفر از نیرو های این کشور در درگیری های روز سه شنبه کشته شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1868

به "تور ارمنستان: درگیری باکو و ارمنستان با بیش از 20 کشته و 100 رخمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: درگیری باکو و ارمنستان با بیش از 20 کشته و 100 رخمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید