دو بلیت فروشی برای یک مسابقه، پیش خور 7 میلیاردی دردسر پرسپولیس

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، چند ماه پیش و زمانی که ایرج عرب در تلاش بود تا مبلغ قرارداد برانکو ایوانکوویچ را تهیه کند تا جدایی این مربی کروات کمترین تبعات را داشته باشد، ناچار شد بلیت فروشی فصل نوزدهم لیگ برتر سرخپوشان را به یک شرکت تجاری واگذار کند.

دو بلیت فروشی برای یک مسابقه، پیش خور 7 میلیاردی دردسر پرسپولیس

عرب برای اینکه بتواند چاله های مالی باشگاه را پر کند مبلغ 7 میلیارد تومان از این شرکت دریافت کرد و متعهد شد که بلیت فروشی فصل نوزدهم را در اختیار آنها قرار خواهد داد و به مرور زمان این 7 میلیارد تومان تسویه خواهد شد.

با این حال هنوز لیگ نوزدهم آغاز نشده بود شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به عنوان فروشنده بلیت دیدارهای استقلال و پرسپولیس مسئولیت را برعهده گرفت. هر چند که تعیین نیست این شرکت بر چه اساسی و با سفارش و توصیه چه کسی این مسئولیت را پذیرفت، اما قراردادی که پرسپولیس با شرکت تجاری بسته بود همچنان با قوت خود باقی بود.

مسئولان این شرکت که از بد عهدی مسئولان پرسپولیس گلایه داشتند بارها تلاش کردند تا محبت آمیز این مشکل را حل کنند و به حق قانونی خود برسند اما شرکت توسعه با اهرم هایی که در اختیار داشت بلیت فروشی را آغاز کرد.

شرکت مذکور که نتوانسته بود پولش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند ناگزیر به مراجع قضایی مراجعه کرد تا شاید بتواند از این راه به پولی که داده بود دست پیدا کند. ظاهرا به این شرکت عنوان شده از آنجایی که قراردادش با پرسپولیس قانونی است می تواند بلیت فروشی دیدارهای این تیم را آغاز کند.

به همین خاطر در هفته های اخیر این شرکت هم در کنار شرکت توسعه بلیت فروشی دیدارهای پرسپولیس را آغاز کرده و سعی دارد به آنچه در قرارداد آمده عمل کند.

همین امر سبب شده شرکت توسعه با انتشار بیانیه هایی اعلام کند که هواداران تنها از سایتی که این شرکت اعلام می کند بلیت تهیه کنند. این در حالی است که شرکت تجاری طرف قرارداد پرسپولیس اقدام قانونی انجام می دهد و بلیت فروشی اش هیچ مشکل قانونی ندارد.

این شرکت خواستار دریافت مبلغ 7 میلیارد تومان طلبش از باشگاه پرسپولیس شده و از آنجایی که این باشگاه پولی ندارد که طلب شرکت مذکور را بدهد، به همین خاطر هوادارانش را با سردرگمی روبرو کرده و تعیین نیست چه زمانی تکلیف این پرونده تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 526

به "دو بلیت فروشی برای یک مسابقه، پیش خور 7 میلیاردی دردسر پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بلیت فروشی برای یک مسابقه، پیش خور 7 میلیاردی دردسر پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید