رانیری: لیگ قهرمانان اروپا اولویت لسترسیتی در این فصل است

به گزارش کولو، سرمربی لسترسیتی اعتراف کرد اولویت این تیم در این فصل موفقیت در لیگ قهرمانان اروپاست.

رانیری: لیگ قهرمانان اروپا اولویت لسترسیتی در این فصل است

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میرر، لسترسیتی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در این فصل عملکرد ضعیفی در این رقابت ها داشته است ولی توانسته هر دو ملاقات خود را در اروپا با برد به انتها برساند.

آنها امشب (سه شنبه) در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا به ملاقات کپنهاگن خواهند رفت. در صورتی که گرگ ها بتوانند پیروز این مسابقه لقب بگیرند، تا حد زیادی صعودشان را به مرحله بعد متحمل می نمایند.

کلودیو رانیری پیش از بازی برابر کپنهاگن گفت : در حال حاضر لیگ قهرمانان اروپا اولویت ماست. در لیگ برتر باید کوشش کنیم سقوط نکنیم. البته بازی های زیادی باقی مانده است ولی داستان لیگ قهرمانان به حال خلاصه می گردد و تا یک ماه دیگر معین می گردد که ما به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد یا نه. به همین خاطر اولویت ما اروپاست. اولین بار است که در اروپا بازی می کنیم. خیلی انتظار داشتم که نوسان نداشته باشیم. بازیکنان لستر، ماشین نیستند و نمی گردد از آنها این انتظار را داشت که در همه بازی ها به برد برسند. تمرکزمان را در لیگ برتر از دست دادیم اما در حال خلق کاری بزرگ در لیگ قهرمانان هستیم.

سرمربی ایتالیایی لستر ادامه داد: بازیکنانم سال گذشته با عملکردشان مردم جهان را دیوانه کردند. همه جهان پشت سر ما بود. حمایت های بی نظیری را حس کردیم و توانستیم یک اتفاق باشکوهی را رقم بزنیم. حالا از بازیکنان می خواهم که به قدرت و عشق به فوتبال شان را نشان بدهند. لستر در راستا درستی قرار گرفته است. در ابتدای فصل چند بازیکن را از دست دادیم و بازیکنان جدیدی را جذب کردیم. باید کمی زمان ببرد تا مثل تیم فصل قبل شویم.

رانیری در ادامه به شوخی درباره پیشرفت تیمش سخن گفت و اظهار کرد: فصل گذشته تا انتها هفته هشتم 15 گل دریافت نموده بودیم اما سال جاری 14 گل دریافت کردیم و این نشان می دهد که پیشرفت کردیم.

راهنمایی کپنهاگن را استال سولباکن نروژی بر عهده دارد که پیشتر 6 ماه در ولورهمپتون مربیگری نموده است. این تیم دانمارکی در 23 ملاقات قبلی خود شکست نخورده است و با کسب چهار امتیاز، بعد از لسترسیتی در رده دوم جدول گروه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 635

به "رانیری: لیگ قهرمانان اروپا اولویت لسترسیتی در این فصل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانیری: لیگ قهرمانان اروپا اولویت لسترسیتی در این فصل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید