رسانه ها می توانند با گزارش های خود امید را به جامعه منتقل کنند

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگارمهر، نایب رئیس شورای شهر مشهد صبح پنج شنبه در بازدید از خبرگزاری مهر که با همراهی چند عضو شورا همراه بود اظهار کرد: باید تاثیرات خبرنگاران در شکل گیری افکار عمومی جامعه مورد بازنگری و بازخوانی قرار گیرد.

رسانه ها می توانند با گزارش های خود امید را به جامعه منتقل کنند

حمیدرضا موحدی‌زاده افزود: جایگاه رسانه در شورای پنجم بسیار مورد توجه است و در این راستا کارگروه ویژه ای نیزدر همین رابطه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: خبرنگاران ضمن اینکه باید حس مسئولیت پذیری و بیطرفی داشته باشند می توانند با گزارش های سنجیده خود امید را به خواننده و جامعه انتقال دهند.

نایب رئیس شورای شهر مشهدی تاکید کرد: خبرنگار باید مثل یک محقق عمل کند و بدون پیش داوری به بررسی موضوعات و نشر اخبار بپردازد و همانطور که در قران به قلم قسم یاد شده است استقلال قلم و شرف قلم داشته باشد.

همچنین در این بازدید سید محسن حسینی پویا، رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اظهار کرد:در حال حاضر دشمنان اصل انقلاب را مورد هجمه قرار دادند و باید در این شرایط دسته بندی های سیاسی را به کنار بگذاریم و آشتی ملی را دنبال کنیم.

احمدنوروزی، رئیس کمیسیون اقتصادی شورا نیز در این بازدید روز خبرنگار را تبریک گفت و بر نقش مهم رسانه ها بر تنویر افکار عمومی تاکید کرد.

انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 3

به "رسانه ها می توانند با گزارش های خود امید را به جامعه منتقل کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها می توانند با گزارش های خود امید را به جامعه منتقل کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید