روایت دردناک مدافع سابق منچستریونایتد: مبتلا به اوتیسم هستم!

به گزارش کولو، جان اوکانه، مدافع سابق منچستریونایتد، فاش کرد که از ابتلا به اوتیسم رنج می برد و از اثرات آن روی دوران حرفه ای حضورش در فوتبال صحبت کرد.

روایت دردناک مدافع سابق منچستریونایتد: مبتلا به اوتیسم هستم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اوکانه 45 ساله دوران حرفه ای خود را در اولدترافورد شروع کرد، اما به صورت قرضی در ویمبلدون، بری و بردفورد سیتی به میدان رفت. او پیش از آن که در سال 1998 به اورتون بپیوندد تنها چند بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و پس از دو سال حضور در اورتون نیز به بولتون ملحق شد. اوکانه در سال 2006 به دلیل مسائل کلیوی بازنشسته شد، اما می گوید که در طول مدت حضورش در میدان با مسائل دیگری نیز دست به گریبان بوده است. مدافع سابق یونایتد به روزنامه انگلیسی سان گفت: آن ها به دلیل مشکل کلیه به من قرص دادند و همه چیز تحت کنترل بود. چیزی که در دوران بازی من هرگز تحت کنترل نبود شرایط روانی ام به خاطر اوتیسم بود. هم تیمی های من را فضانورد صدا می نمایند، چون گاهی کمی جدا از بقیه بودم. سر الکس فرگوسن گاهی با مهربانی به من ضربه می زد تا حواسم جمع گردد. وقتی 15 ساله بودم رقابتی برای جذب من با برایان کلاف در ناتینگهام فارست در گرفت. من از ناتینگهام آمدم، اما سر الکس پس از آن به خانه اش دعوتم کرد. تجربه سورئالی بود که پیش از بازی برابر آرسنال با او اسنوکر بازی کردم.

او همواره من را دوست داشتم و به من می گفت بهترین دفاع راستش هستم و باید خودم را ثابت کنم. می دانم که از خیلی ها با استعدادتر بودم، اما متعهد نبودم، چون همواره در ذهنم درگیر بودم. همه مربیان و بازیکنان می دانستند که با آن ها فرق دارم. همواره می دانستم که اوتیسمی هستم، اما می خواستم با آن کنار بیایم. اما همواره یک شرایط سخت روانی داشتم. هیچکس نمی دانست من در چه شرایطی هستم. من هرگز نگفتم که علاوه بر بدنم فشاری رو ذهنم نیز هست. من فقط جان اوکانه تنبل بودم که در حال هدر دادن زندگی حرفه ای خودش بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1177

به "روایت دردناک مدافع سابق منچستریونایتد: مبتلا به اوتیسم هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت دردناک مدافع سابق منچستریونایتد: مبتلا به اوتیسم هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید