زوجی که با فتوشاپ به قله اورست صعود کردند

به گزارش کولو، مقامات کوه نوردی نپال در حال آنالیز ادعای یک زوج هندی برای صعود به قله اورست هستند که متهم به دستکاری عکسهای خود شده اند .

رئیس دپارتمان گردشگری Sudarshan Dhakal طی صحبت هایی گفته است که مقامات نپالی در حال بازنگری صعود ثبت شده Dinesh Rathod و همسرش Tarakeshwari در ماه می هستند .

زوجی که با فتوشاپ به قله اورست صعود کردند

آنها با ارائه عکسی از خود در ارتفاع 29.035 متری قله اورست از دولت نپال گواهی صعود دریافت نموده اند . این زوج که هر دو پلیس هایی از شهر پونه در ایالت ماهاراشترا هستند ، همچنین عنوان نموده اند اولین زوج هندی هستند که در تاریخ 23 می به قله اورست صعود نموده اند . اما هشت نفر از کوه نوردان دیگری که همراهشان بوده اند می گویند این زوج هیچ گاه به قله صعود ننموده و با ارائه عکس های شخص دیگری پیروز به دریافت مجوز شده اند . اما این زوج مرتبا این ادعا را رد نموده اند .

یک کوه نورد هندی دیگر Satyarup Siddhanta از بنگلور عنوان نموده که این عکس متعلق به اوست و این زن و شوهر با دستکاری آن طوری نشان داده اند که انگار خود انها به قله صعود نموده اند .

Siddhanta در پستی در فیسبوک خود به این اتهامات اشاره نموده و گفته است : این خیلی خیلی جالب است !!! آنها عکسهای من را برداشته اند و با فتوشاپ عکسهای صعودشان به قله را ساخته اند و حتی مجوز صعود هم گرفته اند …کوه نوردی به کجا می رود ؟؟

اگر صحت این اتهام ثابت گردد ، این زوج مجوز صعودشان به قله را از دست می دهند و تا آخر عمر از کوه نوردی در تمام کوه های نپال محروم می شوند .

در فصل شلوغ کوه نوردی سال جاری 456 نفر به قله اورست صعود کردند .

منبع : LonelyPlanet

منبع: الی گشت
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 557

به "زوجی که با فتوشاپ به قله اورست صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوجی که با فتوشاپ به قله اورست صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید