سقوط بازار سهام آمریکا آغازِ خاتمه ترامپ است

به گزارش کولو، صادق الحسینی، اقتصاددان نوشت: سال پیش نوشته بودم که سقوط بازار سهام آمریکا آغاز سرانجام ترامپ است.

سقوط بازار سهام آمریکا آغازِ خاتمه ترامپ است

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، صادق الحسینی، اقتصاددان در صفحه توئیتری خود نوشت:

سال پیش نوشته بودم که سقوط بازار سهام آمریکا شروع سرانجام ترامپ است. اینکه 10٪ سقوط در 7 روز در تاریخ اقتصاد آمریکا بی سابقه بوده یک طرف، اما حباب سنگین در بازار دارایی ها در آمریکا که ترامپ عامدانه و با نرخ بهره پایین مدام در آن دمید حالا با سوزن کرونا در حال ترکیدن است.

البته این فقط دسته گل ترامپ نیست و کل بانک های مرکزی دنیا زیر فشار سنگین خواهند رفت و اگر ادامه یابد کل اقتصاد دنیا را با رکودی بزرگ روبرو خواهد ساخت. بازار های سهام دنیا در این چند روز 6 تریلیون دلار از دست دادند و جالبه که چین جزو معدود کشورهاییست که وضعش درحال بهترشدن است.

این رمز و راز اقتصاد ترامپ است! افزایش کسری بودجه بدون توجه به سیکل های تجاری! از سال 1983 تا به امروز این اولین بار است که میزان رشد کسری بودجه همبسته با نرخ بیکاری حرکت نمی نماید. یعنی ترامپ بجای سیاست اقتصادی ضدچرخه ای در حال افزایش کسری بودجه در دوران رونق است.

نکته جالب قضیه اینجاست که اینبار بدلیل پایین بودن نرخ های بهره، بانک های مرکزی بازاری جدی برای مقابله با بحران ندارند و اگر حباب بترکد، شروع رکودی ویران کننده است که کوچترین چیزی که نابود می نماید ریاست جمهوری دوباره ترامپ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 848

به "سقوط بازار سهام آمریکا آغازِ خاتمه ترامپ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بازار سهام آمریکا آغازِ خاتمه ترامپ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید