سوال ترسناک فوتبال: رئال مادرید حذف شد؟

به گزارش کولو، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو ملاقات شروع شد. در مهمترین بازی رئال مادرید برابر شاختار نهاده شد و 2 بر صفر باخت تا هر دو تیم با هفت امتیاز در گروه B به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار بگیرند و در هفته پایانی برای صعود به یک هشتم نهایی کوشش نمایند. در صدر این گروه مونشن گلادباخ واقع شده است که به مصاف اینتر رده دومی رفته است.

سوال ترسناک فوتبال: رئال مادرید حذف شد؟

برای رئال مادرید، حالا همه چیز به بازی پایانی بستگی دارد و رئال مادرید حتی در صورت برتری بر گلادباخ نیز شاید نتواند صعود کند.

شرایط صعود برای رئال مادرید چنان پیچیده شده که حالا نگرانی ها بابت حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان اروپا افزایش یافته و حتی چهره های قدیمی این باشگاه هم ابراز نگرانی نموده اند؛ پدراک میاتوویچ یکی از همان ستاره سابق رئال مادرید است که می گوید امید خود به این تیم را از دست داده است.

پدراک میاتوویچ در خصوص شرایط کنونی رئال به کادنا سر گفت: رئال وارد یک فرایند بسیار پیچیده شده است. این تیم خوب آغاز می نماید و بد تمام می نماید. نیمه دوم بازی امشب افتضاح بود و حالا دیگر شانس صعود به خودش بستگی ندارد و باید دید حریفان چه می نمایند. صادقانه بگویم که دیگر به صعود رئال چندان خوشبین نیستم. رئال باید امشب بسیار بسیار بهتر کار می کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1356

به "سوال ترسناک فوتبال: رئال مادرید حذف شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال ترسناک فوتبال: رئال مادرید حذف شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید