سیف الله پور: مقابل تراکتور مزد زحمات مان را گرفتیم، درباره کفشگری باید باشگاه و سرمربی تصمیم بگیرند

به گزارش کولو، مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران کسب سه امتیاز مقابل تراکتور را مزد زحمات این تیم در هفته های گذشته دانست.

سیف الله پور: مقابل تراکتور مزد زحمات مان را گرفتیم، درباره کفشگری باید باشگاه و سرمربی تصمیم بگیرند

ایزد سیف الله پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر تیم نساجی مقابل تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: رنگین کمان پاداش کسانی است که سختی زیر باران ماندن را کشیده باشند. ما سختی زیادی در این مدت کشیدیم و مقابل تراکتور مزد زحمات مان را گرفتیم. اگر بچه ها قدر موقعیت ها را هم می دانستند شاید با نتیجه پرگلی به پیروزی می رسیدیم. به هرحال ما بازی را بردیم و این پیروزی را به کادر فنی، بازیکنان و هواداران تبریک می گوییم.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این بود که ما در سفر به تبریز تمام پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کردیم. با زحماتی که مالک و مدیران باشگاه کشیدند با پرواز مستقیم چارتر به تبریز رفتیم، تمام مسائل را هم رعایت کردیم و خوشبختانه امتیازات کامل را گرفتیم. تا الان با محمود فکری دو بازی خارج از خانه انجام داده ایم و در هر دو بازی پیروز شدیم. اول ماشین سازی را شکست دادیم و حال تراکتور را، در حالی که در دور رفت از این دو بازی فقط یک امتیاز گرفته بودیم. به هرحال پرونده این مسابقه هم بسته شد و الان به بازی با فولاد که یک تیم پُرمهره با کادر فنی خوب است، فکر می کنیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی شرح داد: از باشگاه تراکتور هم که تمام پروتکل های بهداشتی را در ورزشگاه رعایت کرده بود تشکر می کنیم، اما به نظرم حیف است در شهرهای مانند تبریز و قائمشهر بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود.

سیف الله پور درباره صعود تیم نساجی در جدول رده بندی و حاشیه امنیت این تیم میانه جدولی، گفت: تیم مان شخصیت خوبی پیدا کرده است و جایگاه مان اینجای جدول (رتبه نهم) نیست. مطمئناً با درایت کادر فنی جایگاه مان در هفته های آینده بهتر از این خواهد شد.

وی در مورد غیبت مهرداد کفشگری در تمرینات تیم نساجی و بحث جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان، گفت: کفشگری به یکباره خودش از تیم خداحافظی کرده و باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد. چون این بازیکن خودش تمرینات را ترک کرده است، باید سرمربی و باشگاه درباره او تصمیم گیری کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1098

به "سیف الله پور: مقابل تراکتور مزد زحمات مان را گرفتیم، درباره کفشگری باید باشگاه و سرمربی تصمیم بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف الله پور: مقابل تراکتور مزد زحمات مان را گرفتیم، درباره کفشگری باید باشگاه و سرمربی تصمیم بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید