شایعه های ساخت آنچارتد بعدی در استودیوی مخفی سونی قوت می گیرند

به گزارش کولو، اینکه سونی استودیویی جدید تأسیس نموده و در آن، مشغول کار روی بازی جدیدی برای کنسول نسل تازه خود است، از کسی پنهان نیست. پنهان کردن استودیویی جدید و عظیم، کار ساده ای نیست و سونی هم از پس این موضوع بر نیامده است. با این حال، از اینکه استودیوی بی نام سونی در سن دیگو مشغول ساخت چه چیزی است، خبر نداریم. اطلاعاتی تازه خبر از ساخت آنچارتد بعدی در این استودیو داده اند.

شایعه های ساخت آنچارتد بعدی در استودیوی مخفی سونی قوت می گیرند

استودیوی سن دیگو سونی چند سالی است که تأسیس شده؛ طوری که با یک استودیوی جدید و تازه تأسیس طرف نیستیم که مشغول ایده پردازی برای بازی جدیدی هستند. با این حال، سونی نمی خواهد رسما این استودیو را معرفی و نامی برای آن انتخاب کند. در طول چند سال گذشته، افراد مختلفی به این استودیو آمده و رفته اند و بارها از این استودیو توسط بازی سازان و اعضای قدیمی و جدیدش صحبت شده است.

  • بازی های معرفی نشده سونی برای PS5 از الف تا ی

شایعه های مربوط به این استودیو، در ابتدا به ساخت یک اکشن سوم شخص داستان-محور اشاره کردند. سونی از چند سال پیش آغاز به جذب نیرو برای استودیوی جدید خود در سن دیگو نموده است و در توضیحات شغل نوشته که به دنبال متخصصان ساخت بازی های ماجراجویی اکشن می گردند. همچنین در جزئیات شغل های لازم برای این استودیو آمده بود که بازی در حال ساخت، با همکاری یکی از استودیوهای عظیم سونی ساخته می گردد.

افراد متعددی از استودیوهای دیگر سونی مثل ناتی داگ به این استودیوی سن دیگو فرستاده شده اند و از طرف دیگر، بازی سازان مستعدی هم از دیگر استودیوهای عظیم مثل راک استار گیمز به استودیوی سن دیگو پیوسته اند.

به تازگی اطلاعاتی دقیق و نسبتا رسمی از این استودیو به دست آورده ایم. مایکل مومبائر (Michael Mumbauer)، از مدیران پلی استیشن که ظاهرا مدیریت استودیوی مخفی سن دیگو را بر عهده داشته، کمتر از یک ماه گذشته از سونی جدا شده است. او در پروفایل لینکدین خود، تمام و کمال درباره این استودیو نوشته است.

او آخرین کار خود را به این شکل توصیف نموده است: ساخت استودیویی کاملا جدید، با بهترین بازی سازان برای ساخت بازی های تراز اول ماجراجویی اکشن برای پلی استیشن. این استودیو که در سن دیگو واقع شده، با استفاده از موتور بازی سازی داخلی، با این هدف تأسیس شده است تا روی مجموعه های تثبیت شده پلی استیشن کار و قصه هایی جدید برای نسل آینده گیمرها خلق کند.

شایعه ها بارها گفته اند که این بازی، قسمتی جدید از مجموعه آنچارتد است که تحت نظر ناتی داگ ساخته می گردد. و گویا این موضوع صحت دارد. مدیر سابق استودیوی سن دیگو سونی، در ادامه توضیحات خود، چند ویدیو را لینک نموده است. یکی دو ویدیو مربوط به سخنرانی های او در کنفرانس بازی سازان است و لینک دیگری، به ویدیویی بی ربط از یک فراوری کننده محتوا در یوتیوب. در این ویدیو که ساخته شبکه رابین گیمینگ است، گفته می گردد که سونی استودیویی جدید تأسیس نموده و ساخت آنچارتد 5 در آن آغاز شده است.

صد البته اینکه مدیر سابق یکی از استودیوهای سونی، ویدیویی را در صفحه لینکدین خود قرار دهد، به معنای تأیید ساخت آنچارتد 5 نیست. اما ما هیچ دلیل دیگری جز اشاره غیر مستقیم به این نکته را در این حرکت نمی بینیم.

از گوشه و کنار شنیده ایم که بازی بعدی استودیوی بازی سازی ناتی داگ قرار نیست قسمتی جدید در مجموعه آنچارتد یا لست آو آس باشد و با مجموعه ای کاملا متفاوت و تازه طرف خواهیم شد. بعضی شایعه ها می گویند که بازی جدید ناتی داگ، علمی تخیلی و بعضی دیگر می گویند که فانتزی است.

تمام این بازی ها مطمئنا برای کنسول نسل جدید سونی ساخته می شوند. با این حال، تقاضا برای PS5 آن قدر زیاد است که سونی توانایی پاسخ به این حجم از تقاضا و فراوری کافی کنسول را ندارد؛ یعنی اساسا حداقل فعلا سونی نیازی به رونمایی از همه بازی های در حال توسعه خود برای تبلیغ کنسول جدیدش ندارد و این موضوع قرار نیست کمکی به فروش پلی استیشن 5 بکند. با تمام این اوصاف، باید انتظار داشته باشیم تا در آینده نزدیک از بعضی بازی های رونمایی نشده سونی برای کنسول نسل جدیدش بشونیم.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1453

به "شایعه های ساخت آنچارتد بعدی در استودیوی مخفی سونی قوت می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه های ساخت آنچارتد بعدی در استودیوی مخفی سونی قوت می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید