شهردار منتخب کرج عامل اتحاد میان سیزده عضو شورا باشد

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، عباس زارع شامگاه چهارشنبه بعد از اتمام جلسه فوق العاده انتخاب شهردار منتخب کلان شهر کرج، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی باید در کنار هم کار نمایند تا بهترین نتایج در شهر کرج و در کنار فعالیت های شهرداری عملیاتی گردد.

شهردار منتخب کرج عامل اتحاد میان سیزده عضو شورا باشد

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: شهردار منتخب باید عامل اتحاد میان سیزده عضو شورای شهر باشد و من هم امانت دار 12 عضو دیگر شورای شهر و همکاران خود خواهم بود تا در کنار شهردار منتخب کرج برای پیشبرد برنامه های شهری کارکنیم و امید را به مردم شهرمان برگردانیم.

وی گفت: به شهردار منتخب توصیه می کنم که به دنبال استفاده بهینه از منابع موجود در شهر باشد و مبارزه با مظاهر فساد را هم در سیستم شهرداری پیاده سازی و دنبال کند.

زارع بیان نمود: بهره گیری از ظرفیت بزرگ کرج از منظر منابع انسانی و مادی در امور شهری در کنار مدیریت شهردار جدید در شهر کرج اجرایی خواهد شد.

رحیم خستو سخنگوی شورای شهر کرج نیز در ادامه گفت: شورای شهر کرج چند وقتی درگیر معین و انجام مرحله انتخاب هیئت رئیسه جدید شورا برای سال دوم فعالیت آن بود که انجام شد.

وی در ادامه گفت: مرحله بعدی کار شورا انجام پروسه انتخاب شهردار کلان شهر کرج بود که مطابق درخواست وزارت کشور و به دلیل اهمیت موضوع در طی جلسات رسمی و فوق العاده شورای شهر کرج به این مهم پرداختیم.

سخنگوی شورای شهر کرج اضافه کرد: هر دو کاندید نهایی تصدی کرسی شهرداری کرج که از سرمایه های این شهر هستند در جلسه فوق العاده امروز عصر شورای شهر این کلان شهر به ارائه برنامه های خود پرداختند و درنهایت سیروس شفقی با 9 رأی موافق مقابل 4 رأی هیربد معصومی به عنوان شهردار کرج انتخاب شد.

وی بیان کرد: امید است شهردار منتخب کرج بعدازاین مرحله با طی مراحل قانونی و سپس اعلام نظر وزرت کشور بتواند بر کرسی این منصب تکیه زند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 35

به "شهردار منتخب کرج عامل اتحاد میان سیزده عضو شورا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار منتخب کرج عامل اتحاد میان سیزده عضو شورا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید