صدور 250 مجوز برای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در لرستان

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، مسعود رضا عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه کل واحدهای صنعتی لرستان هزار و 655 واحد است، گفت: سرمایه گذاری ثبتی این واحدها در استان سه هزار و 88 میلیارد تومان است.

صدور 250 مجوز برای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در لرستان

وی با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در این واحدهای صنعتی استان 26 هزار و 837 مورد است، گفت: در کشور بالای 87 هزار واحد صنعتی و 2.9 میلیون نفر کارگر در بخش صنعت، فراوری، اداری داریم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: بیش از 90 درصد از این واحدها در قالب صنایع کوچک و متوسط هستند.

رضا با بیان اینکه در لرستان نیز صنایع بزرگی مانند فروآلیاژ، دارو سازی دامی و انسانی و واحدهای کوچک و متوسطی وجود دارد، گفت: در زمینه صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی در امسال 250 مجوز با سرمایه گذاری هزار و 208 میلیارد تومان در استان صادر نموده ایم.

وی، بیان داشت: امیدواریم با استفاده از تسهیلات رونق فراوری، صندوق توسعه ملی، روستایی و اشتغال فراگیر بتوانیم این ظرفیت ها را به ثمر برسانیم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر اینکه مسئله ای که در صنایع استان با آن روبرو هستیم بحث واحدهای غیر فعال و نیمه فعال است، گفت: در این راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت سال گذشته طرحی را به عنوان شناسایی ظرفیت ها در کل کشور برای برطرف مسائل موجود در این حوزه در دستور کار قرار داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 97

به "صدور 250 مجوز برای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 250 مجوز برای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید