صعود پارتیزان به فینال با فتح دربی بلگراد مقابل 25 هزار هوادار

به گزارش کولو، تیم فوتبال پارتیزان بلگراد مقابل دیدگان هواداران، از سد ستاره سرخ گذشت و به فینال جام حذفی صربستان راه یافت.

صعود پارتیزان به فینال با فتح دربی بلگراد مقابل 25 هزار هوادار

به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتبال در صربستان از تاریخ 29 مِی (9 خرداد) پشت درهای بسته از سرگرفته شده است اما شب گذشته (چهارشنبه) برای اولین بار اجازه داده شد تا هواداران بدون محدودیت دربی بلگراد را از نزدیک تماشا کنند.

در دیدار شب گذشته که پارتیزان بلگراد پیروز شد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی صربستان با نتیجه یک بر صفر ستاره سرخ بلگراد، رقیب دیرینه خود را شکست دهد و راهی فینال این رقابت ها شود، 25 هزار هوادار از دو تیم در ورزشگاه پارتیزانا حضور پیدا کردند و از تیم های خود حمایت کردند.

پارتیزان بلگراد در حالی به دیدار فینال صعود کرد و یک گام دیگر به کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در جام حذفی صربستان نزدیک شد که در تاریخ 24 ژوئن (4 تیر) باید در فینال این رقابت ها به مصاف تیم فوتبال وویوودینا برود.

برگزاری بازی های فوتبال در کشور صربستان در حالی با حضور تماشاگران به روال عادی خود بازگشته است که لیگ های معتبر اروپایی با احتیاط بیشتری این بازی ها را از سرگرفته اند یا در آستانه از سرگیری هستند، این در حالی است که لیگ هایی به مانند لوشامپیونه فرانسه، اردویژه هلند و ژوپیلرلیگ بلژیک هم در نتیجه شیوع ویروس کرونا مختومه اعلام شده اند.

تا به امروز 12 هزار و 31 نفر در کشور صربستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این بین 251 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1058

به "صعود پارتیزان به فینال با فتح دربی بلگراد مقابل 25 هزار هوادار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پارتیزان به فینال با فتح دربی بلگراد مقابل 25 هزار هوادار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید