عصر جدید2 در چالش کرونا

به گزارش کولو، این چند قسمت با در نظر دریافت موارد بهداشتی از جمله استفاده از تب سنج، ماسک و لوازم ضدعفونی کننده برای عوامل برنامه، شرکت کنندگان و همراهان آن ها تصویربرداری و ضبط شده است.

عصر جدید2 در چالش کرونا

فصل دوم مسابقه عصر جدید در حالی روانه آنتن شده که همزمانی فراوری آن با چالش فراگیری ویروس کرونا، منجر به ضبط دو قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگر شده است.

این روز ها فصل جدید برنامه عصر جدید در حالی پخش قسمت های مقدماتی خود را شروع نموده است که برای بعضی از علاقمندان سوال است آیا هنوز فرصت دارند برای این برنامه فیلم، بفرستند و شانس خود را بیازمایند یا خیر؟

اما این فصل از برنامه با یک مرحله مقدماتی با عنوان راستی آزمایی پخش خود را شروع نموده بنابراین همه فیلم های ارسالی در همین مرحله آنالیز و راه یافتگان به مسابقه تعیین شده اند و علاقمندان باید منتظر فصل های بعدی باشند.

ارسال بیش از 12 هزار ویدئو به عصر جدید

برای فصل دوم عصر جدید بیشتر از 12 هزار فیلم از طرف متقاضیان ارسال شده که توسط تیمی از عوامل برنامه طی سه تا چهار ماه آنالیز و از میان آن ها تعدادی انتخاب شده اند.

سپس از میان این ها حدود 1000 نفر به صورت حضوری به لوکیشن برنامه دعوت شده و در دور بعدی از میان آن ها 400 نفر به مرحله آزمون نهایی راه پیدا نموده اند.

آنچه این شب ها در قسمت های راستی آزمایی برنامه دیده می گردد گزیده ای از ضبط برنامه با حضور همین 400 نفر است که بعضی از آن ها حذف و حدود 200 نفر و گروه به مرحله اصلی مسابقه عصر جدید راه پیدا می نمایند.

با این وجود، اما ارسال فیلم ها به سایت برنامه هنوز ادامه دارد و ویدئو های دریافتی برای فصل بعدی برنامه آرشیو می گردد.

صحنه اجرای مسابقه بزرگ تر شد

از جمله تغییرات ظاهری فصل جدید عصر جدید می توان به فضای صحنه و استیج اشاره نمود که برای اجرای بهتر شرکت نمایندگان بزرگ تر از فصل اول در نظر گرفته شده است.

همچنین از دیگر تغییرات می توان به بیشتر شدن تعداد تماشاگران در لوکیشن مسابقه اشاره نمود. هرچند این برنامه هم این روز ها تحت تأثیر ویروس کرونا ممنوعیتی را برای حضور تماشاگران لحاظ نموده و تا به امروز چند قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگران به فراوری رسیده است.

این چند قسمت با در نظر دریافت موارد بهداشتی از جمله استفاده از تب سنج، ماسک و لوازم ضدعفونی نماینده برای عوامل برنامه، شرکت نمایندگان و همراهان آن ها تصویربرداری و ضبط شده است.

10 قسمت از مسابقه ضبط شده است

تا به امروز حدود 10 قسمت از فصل جدید برنامه ضبط شده، اما تعیین نیست مخاطبان چه زمانی می توانند مجدد در صندلی تماشاگران در لوکیشن عصر جدید حضور یابند و نبود تماشاگر در قسمت های ضبط شده تا چه اندازه خروجی برنامه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

آنچه مسلم است حضور تماشاگران در استودیوی عصر جدید به اندازه داوران برنامه می تواند تأثیرگذار باشد و نه تنها در شور و انرژی برنامه بلکه حتی گاهی در رأی داوران نیز تأثیرگذار بوده است.

منبع: فرادید
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 849

به "عصر جدید2 در چالش کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصر جدید2 در چالش کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید