فوتبال دنیا، افشاگری ناخواسته پائولو دیبالا پس از اولین تجربه کاپیتانی یوونتوس

به گزارش کولو، فوتبال دنیا - پائولو دیبالا پس از آنکه برای اولین بار بازی به عنوان کاپیتان یوونتوس را تجربه کرد، افشاگری ناخواسته ای درباره مسائل تاکتیکی تیمش انجام داد.

فوتبال دنیا، افشاگری ناخواسته پائولو دیبالا پس از اولین تجربه کاپیتانی یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، در پیروزی 2 بر یک شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه امپولی در هفته دهم سری A اگرچه همه نگاه ها به کریستیانو رونالدویی بود که هر دو گل بانوی پیر به خصوص گل دوم این تیم را به زیبایی هر چه تمام تر زد اما این بازی برای یکی دیگر از بازیکنان بیانکونری خاطره انگیز تر بود.

پیش از شروع بازی و وقتی که بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس خود را برای شروع مسابقه گرم می کردند، تعیین شد که کاپیتان تیم جورجو کیه لینی از ترکیب اصلی بانوی پیر کنار گذاشته شده است. شاید برخی از طرفداران یوونتوس انتظار داشتند که بازوبند به لئوناردو بونوچی برسد اما با توجه به اتفاقی که فصل گذشته رخ داد و خروج او از یووه و رفتنش به میلان، کادر فنی بیانکونری ترجیح داد که بازوبند را به جای بونوچی به پائولو دیبالا بدهد و به این ترتیب این مهاجم آرژانتینی برای اولین بار به عنوان کاپیتان به میدان رفت.

او پس از بازی که در آن خودش برای یوونتوس یک پنالتی گرفت تا رونالدو کار را به تساوی بکشاند، عکسی از خود در کنار هم تیمی پرتغالی اش در توئیتر منتشر کرد و در کنار آن نوشت: هرگز اولین تجربه ات به عنوان کاپیتان را فراموش نمی کنی. جدول رده بندی سری A

دیبالا اما با این پیغام به صورت ناخواسته افشاگری هم درباره برنامه های تاکتیکی سرمربی اش ماسیمیلیانو آلگری انجام داد، چون در این عکس برگه ای روی دیوار دیده می گردد که نفرات انتخاب شده برای هر بخش از میدان از جمله سلسله مراتب بازیکنانی که باید ضربات ایستگاهی را بزنند، تعیین شده است.

در این برگه آلگری تعیین نموده که ضربات آزاد تیم در نقاط مختلف زمین را چه کسانی باید بزنند، چه بازیکنانی مسئول مهار کدامیک از بازیکنان امپولی بوده اند و کدام بازیکنان باید در دیوار دفاعی قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 83

به "فوتبال دنیا، افشاگری ناخواسته پائولو دیبالا پس از اولین تجربه کاپیتانی یوونتوس" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال دنیا، افشاگری ناخواسته پائولو دیبالا پس از اولین تجربه کاپیتانی یوونتوس" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، افشاگری ناخواسته پائولو دیبالا پس از اولین تجربه کاپیتانی یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید