قطعی 3 ساعته برق در تهران بدون اعلام قبلی

به گزارش کولو، پیش بینی می گردد پیک مصرف برق تابستان سال جاری در روز های گرم تیرماه و یا مردادماه به ثبت برسد و در حالی که تا شروع تابستان هنوز بیش از یک ماه فاصله داریم، قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور از جمله استان تهران، انتقاد مردم را در پی داشته است.

قطعی 3 ساعته برق در تهران بدون اعلام قبلی

به گزارش تسنیم، تعداد زیادی از شهروندان تهرانی از قطعی های پراکنده برق در روز های اخیر و از جمله امروز گلایه داشته اند و جوابگو نبودن شماره مرکز فوریت های برق (121) نیز که در بیشتر تماس ها، مردم با بوق اشغال ممتد روبرو می شوند، موجب نارضایتی مشترکان برق شده است.

در سامانه (اپلیکیشن) برق من (برق ایران) نیز که تا به امروز بیش از یک میلیون مشترک خانگی آن را نصب نموده و برای اطلاع از قبوض و حتی خاموشی های خود از آن استفاده می نمایند، امکان ثبت بروز خاموشی وجود دارد؛ اما در ردیف های علت بروز خاموشی و زمان برطرف خاموشی، مشترکان شاهد نمایش هیچ داده ای نیستند.

طبق گزارش های مردمی، در بعضی مناطق غرب استان تهران، خاموشی های امروز رکورد عبور از مرز 3 ساعت را به ثبت رسانده و قطع شدن همزمان آب شرب در آپارتمان های چندین طبقه به علت خاموش شدن پمپ ساختمان در نبود برق، مشکلاتی را برای این دسته از شهروندان به وجود آورده است.

اگرچه طبق اظهارات مدیران وزارت نیرو و توانیر، هنوز هیچ گونه نوبت بندی و خاموشی های برنامه ریزی شده در سطح کشور اجرایی نشده است، اما خاموشی های مقطعی و پراکنده که افزایش یابد، مردم خاموشی های نوبت بندی شده و با اطلاع قبلی را به شرایط قطعی های غافلگیر نماینده برق ترجیح می دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1664

به "قطعی 3 ساعته برق در تهران بدون اعلام قبلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی 3 ساعته برق در تهران بدون اعلام قبلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید