ماجرای مبهم بشار رسن و پرسپولیس، بازیکن عراقی نیم فصل می رود؟

به گزارش کولو، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر مشکلاتی که دارد احتمالاً در نیم فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

ماجرای مبهم بشار رسن و پرسپولیس، بازیکن عراقی نیم فصل می رود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وضعیت بشار رسن در پرسپولیس چه از لحاظ فنی و چه مالی مساعد نیست و احتمال اینکه این بازیکن در نیم فصل تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان بگیرد، وجود دارد. بشار رسن مدت زیادی است برای دریافت طلبش از باشگاه پرسپولیس فقط وعده و وعید می شنود و هنوز مطالباتش پرداخت نشده است.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس فصل گذشته با وجود اینکه چند ماه حقوقش عقب افتاده بود و می توانست یکطرفه قراردادش را فسخ کند بدون اینکه یک بار هم اعتراض کند بدون حاشیه فصل را به خاتمه برد. او به خاطر مسائل مالی و بدقولی هایی که از مدیر وقت پرسپولیس دیده بود دیگر تمایلی برای ماندن در این تیم نداشت، اما در آخرین روز های نقل وانتقالات با وعده تسویه حساب در اولین فرصت قرارداد جدیدی با باشگاه پرسپولیس امضا کرد. در حال حاضر سه ماه از این موضوع می گذرد و هافبک عراقی هنوز نتوانسته 35 درصد از قرارداد فصل پیش خود را از پرسپولیس دریافت کند و فقط 12 درصد دریافتی از قرارداد این فصلش را گرفته است.

بشار همان طور که خودش هم به رسانه های عراقی گفته بود در قرارداد جدیدش بندی دارد مبنی بر اینکه اگر تا 24 آبان طبق قراردادش پولی را از پرسپولیس نگیرد آن وقت می تواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ و راهی کشورش شود. البته تیم های ایرانی زیادی خواهان جذب هافبک ملی پوش عراقی هستند و هیچ بعید نیست که او در ایران بماند.

مورد دیگر در مورد بشار عدم تطبیق پذیری او با تاکتیک کالدرون است که باعث شده این مربی آرژانتینی خیلی کم از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند، مسئله ای که جایگاه بشار در ترکیب تیم ملی عراق را هم به خطر انداخته است. بشار که فصل پیش مهره قابل اتکای تیم برانکو بود این روز ها در تمرینات تیمش به یک بازیکن بی انگیزه تبدیل شده که نه از شرایط فنی اش در تیم رضایت دارد و نه امیدوار است باشگاه پرسپولیس مسائل مالی اش را حل نماید. در این شرایط شاید بتوان گفت بشار روز های آخرش را در پرسپولیس سپری می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 548

به "ماجرای مبهم بشار رسن و پرسپولیس، بازیکن عراقی نیم فصل می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای مبهم بشار رسن و پرسپولیس، بازیکن عراقی نیم فصل می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید