مانچینی: از اینتر انتظار ندارم که یک ماهه بارسلونا یا بایرن مونیخ گردد

به گزارش کولو، خبرنگاران: سرمربی نراتزوری اعتقاد دارد در ایتالیا همه مربی هستند و اظهارنظر می نمایند.

مانچینی: از اینتر انتظار ندارم که یک ماهه بارسلونا یا بایرن مونیخ گردد

با تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی از هفته شانزدهم سری A، میزبان لاتزیو بود و در این مسابقه به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

روبرتو مانچینی در سرانجام این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، گفت: در ایتالیا همه مربی هستند، پس همه آنها نظر می دهند. من هر روز عملکرد تیمم را می بینم و فکر می کنم که سیستم بازی مان در نیمه اول انتخاب خوبی بود. مسلماً دریافت گل دو دقیقه پس از آغاز بازی برنامه های ما را تغییر می دهد و این فضا را برای بازی لاتزیو باز کرد.

مانچینی اضافه کرد: راستش من نمی دانم با سیستم 3-3-4 یا 1-3-2-4 بازی ما چه فرقی می نماید، چون دائما در حال حال جابه جایی هستیم. در نیمه دوم ما واکنش بهتری داشتیم اما من فکر نمی کنم که این پیشرفت به خاطر تغییر سیستم بوده باشد. ما مرتکب اشتباهاتی شدیم و با هر یک قدمی که رو به جلو برمی داشتیم دو قدم به عقب برمی گشتیم. من از اینتر انتظار ندارم که یک ماهه بارسلونا یا بایرن مونیخ گردد. اشتباه رخ می دهد اما من فکر نمی کنم که این اشتباهات ربطی به سیستم بازی مان داشته باشد.

سرمربی نراتزوری در ادامه به تمجید از عملکرد متئو کواچیچ، که با یک شوت زیبا گل نخست اینتر را به ثمر رساند پرداخت و گفت: کواچیچ در حال پیشرفت است، چون کیفیت بازی اش بالاست و با بالا رفتن سن اش هر روز بهتر می گردد.

والتر ماتزاری، سرمربی پیشین اینتر از فشار مضاعفی که طرفداران اینتر به این تیم در بازی های خانگی اش می آوردند شکایت داشت و در بازی شب گذشته طرفداران دوباره آغاز به هو کردن بازیکنان تیم محبوب خود کردند و این بار فردی گواین سوژه شعار های آنها شده بود.

مانچینی توضیح داد: فکر می کنم تیمم کمی می ترسد به خصوص زمانی که بازی برایش بد پیش می رود. ما باید این مانع روانی را از سر راه خود برداریم و من به بازیکنانم برای انجام این کار اعتماد دارم. امیدوارم که در بازی خانگی بعدی مان بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم یا حداقل یک گل بیشتر بزنیم.

سرمربی پیشین گالاتاسرای اعتراف کرد که قصد اضافه کردن یک یا دو بال و یک هافبک بازیساز را به تیمش داشته است اما فعلاً کوشش می نماید که روی تیم فعلی خود تمرکز داشته باشد.

او مطرح کرد: جدا از خریدها، تیم باید پیشرفت کند. ما دیدیم که اینتر در نیمه اول بازی اش برابر اودینزه چگونه کار کرد اما برای رسیدن به ثبات زمان ضروری است و سختکوشی. اگر بتوانیم برای پست هایی که باید تقویت شان کنیم، بازیکنان جدید بخریم، اوضاع مان بهتر هم خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 449

به "مانچینی: از اینتر انتظار ندارم که یک ماهه بارسلونا یا بایرن مونیخ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: از اینتر انتظار ندارم که یک ماهه بارسلونا یا بایرن مونیخ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید