محاکمه سران نظام سابق الجزایر بدون حضور وکلای مدافع

به گزارش کولو، جلسه محاکمه بعضی از مقامات نظام سابق الجزایر از جمله دو نخست وزیر سابق و بازرگانان ارشد متهم به فساد بدون حضور وکلای مدافع آنها از سر گرفته شد.

محاکمه سران نظام سابق الجزایر بدون حضور وکلای مدافع

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به نقل از روزنامه رأی الیوم، جلسه محاکمه سران نظام عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهوری مستعفی الجزایر از جمله احمد اویحیی و عبدالمالک سلال، دو نخست وزیر سابق و سه تن از وزیران و بازرگانان این کشور به صورت علنی برگزار و در جریان این جلسه میزان اموال عمومی به ارزش ده ها میلیارد که به دلیل سوء مدیریت مقامات متهم هدر رفته بود، تعیین شد.

در این جلسه وکلای مدافع با بیان اینکه شرایط به وکلا اجازه نمی دهد به وظیفه خود عمل نمایند، به قاضی دادگاه اعلام کردند، جلسه را تحریم می نمایند و سپس به درخواست قاضی، جلسه را ترک کردند.

پیش از این وزیر دادگستری الجزایر از به تاخیر افتادن محاکمه مسئولان متهم به فساد در این کشور به تاریخ چهارم دسامبر خبر داده بود و در آن موقع وکلای مدافع دستگاه قضایی الجزایر را به سیاسی کاری متهم نموده و اعلام نموده بودند، جلسات محاکمه این متهمان را تحریم خواهند کرد.

دادگاه در این جلسه اویحیی را به هدر دادن اموال عمومی، سوءاستفاده از سمت نخست وزیری، فساد و پول شویی متهم کرد.

در این جلسه در میان متهمان، عبدالغنی زعلان، وزیر سابق حمل و نقل، بدا محجوب، وزیر صنعت و معدن، جانشین وی یوسف یوسفی و نیز علی حداد از بازرگانان الجزایر و رئیس بزرگترین سازمان تاجران این کشور قرار داشتند.

جلسات محاکمه این متهمان امروز (پنجشنبه) نیز ادامه خواهد داشت.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 598

به "محاکمه سران نظام سابق الجزایر بدون حضور وکلای مدافع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاکمه سران نظام سابق الجزایر بدون حضور وکلای مدافع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید