مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا

به گزارش کولو، مرکز منابع حیوانی Koret Animal Resource Center (ARC) باغ وحش یک مرکز فعال است که به بازدیدنمایندگان این امکان را می دهد تا از نزدیک ببینند چطور نگهبانان حیوانات وحشی و داوطلبان آموزش دیده از حیوانات مراقبت می نمایند. هر یک از آنها داستانی برای گفتن دارند. همچنین به بازدید نمایندگان این فرصت را می دهد تا در خصوص فعالیت های مختلف مربوط به حفاظت از باغ وحش شرکت نمایند.

مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا

باغ وحش سانفرانسیسکو در تقاطع بلوار Sloat و عظیمراه Great واقع شده است که از امتداد ساحل عبور می نماید. از جاذبه های نزدیک این پارک می توان به پارک Golden Gate، ساحل Ocean و Cliff House اشاره نمود.

این گرگ های کوچک تقریباً در طبیعت منقرض شده اند و همین امر باعث اهمیت مضاعف خانه جدید آنها در باغ وحش سانفرانسیسکو می گردد. این سه پسر کوچک هر کدام به نام یک موسیقیدان مشهور نامگذاری شده اند: پرنس، دیوید بووی و جری گارسیا. با وارد شدن به قسمت خاصی از نمایشگاه می توانید چشم انداز 270 درجه ای از زیستگاه آنها را ببینید.

این عظیمترین زیستگاه lemur در فضای باز در ایالات متحده و یکی از حفاظتگاههایی است که اجازه می دهد تا لمورها از درختان عظیم، بالا بروند. آنها در اصل از ماداگاسکار ریشه میگیرند، و از درخت به درختی دیگر می پرند. اگر بلافاصله آنها را نمی بینید، به بالای درختان نگاه کنید!

منبع مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا

انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1480

به "مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید