مقاله: متن های کوتاه عاشقانه جذاب و دلنشین

به گزارش کولو، مبادا آدمی در این شهر باشد که تو را بیشتر از من دوست داشته باشد. که تو را بیشتر از من بلد باشد. که بتواند به چشم بهم زدنی، با زمزمه کلمه ای کنار گوشَ ت، لبخند را به لبانت هدیه کند. که مبادا بداند حال خرابت، چگونه خوب شدنی ست.

مقاله: متن های کوتاه عاشقانه جذاب و دلنشین

بحثمان که میشد، حرفهای دلمان را به زبان آهنگ برای یکدیگر می فرستادیم. من با ترانه های انتخابی ام تصدقش می رفتم و او تا می توانست ناز می کرد. آنقدر این بازی شیرین ادامه داشت تا مجبور می شدم برایش بنویسم:

بنظرم خوب تر اینست که مثل بعضی فیلم ها دودکش خانه جریان زندگی مان را نشان بدهد! کلبه ای که جای دود از دودکشش قلب های سرخ بیرون می ریزد. آسمان آبی دشتمان پر از قلب های سرخ باشد، درست مثل خبرنگاران باران شب، قلب باران روز را داشته باشیم.

بعد از عکاسی هم دوربین را برمی دارم و می گویم: تا کلبه باید بدویم. هرکس دیرتر رسید شستن ظرف های شام با او و تو چقدر مهربان و متقلبی که می گذاری من برنده باشم و دیرتر می رسی.

وقتی می گوید: دوستت دارم! زل زل در چشم هایش نگاه نکن، بی هیچ حرفی، بی هیچ عکس العملی. تنها با گفتن من هم دوستت دارم این لحظه را تمامش نکن. جیغ بزن، محکم در آغوشش بگیر، بوسه بارانش کن.

منبع مقاله: متن های کوتاه عاشقانه جذاب و دلنشین

انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1852

به "مقاله: متن های کوتاه عاشقانه جذاب و دلنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: متن های کوتاه عاشقانه جذاب و دلنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید