مهلت 24 ساعته ژاپن به نظامیان آمریکایی برای آزمایش کرونا

به گزارش کولو، در پی سهل انگاری های متعدد، نظامیان آمریکایی حاضر در ژاپن از این به بعد مجبورند که طی حداکثر 24 ساعت از زمان ورود به این کشور نتیجه آزمایش کرونای پرسنل خود را در اختیار ژاپنی ها قرار دهند.

مهلت 24 ساعته ژاپن به نظامیان آمریکایی برای آزمایش کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، نیروهای آمریکایی در ژاپن آزمایش کرونای پرسنل خود در عرض 24 ساعت پس از ورود به ژاپن را در راستای درخواست فوری دولت ژاپن، آغاز کرده اند.

وزارت خارجه ژاپن می گوید که مسئولان آمریکایی به آن اطلاع داده اند که این اقدام روز پنجشنبه اجرایی شده است و پرسنل مستقر در تمام پایگاه های آمریکا در ژاپن را شامل می شود.

این اقدام در پی بروز یک ابتلای خوشه ای در ماه دسامبر در پایگاه کمپ هانسن متعلق به تفنگداران دریایی آمریکا در استان اوکیناوا صورت می گیرد.

بعدتر معلوم شد که نیروهای آمریکایی از ماه سپتامبر، از پرسنل خود قبل از خروج از آمریکا یا بلافاصله پس از ورود به ژاپن آزمایش کرونا نمی گرفتند. در عوض، آزمایش ها در روز پنجم پس از ورود، یا دیرتر، انجام می شدند.

وزارت خارجه پیشتر از نیروهای آمریکایی خواسته بود تا اقداماتی سازگار با اقدامات ژاپن در مقابله با ویروس کرونا را در مرزهایش اعمال کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1980

به "مهلت 24 ساعته ژاپن به نظامیان آمریکایی برای آزمایش کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت 24 ساعته ژاپن به نظامیان آمریکایی برای آزمایش کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید