موتورسواران بمی قهرمان رقابت های اندرو کراس استان کرمان

به گزارش کولو، مسابقات اندرو کراس استان کرمان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی گلباف برگزار گردید، با قهرمانی بمی ها انتها یافت.

موتورسواران بمی قهرمان رقابت های اندرو کراس استان کرمان

رضا نیک زاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: دومین دوره مسابقات اندروکراس قهرمانی استان کرمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت 30 موتور سوار از شهرستان های رفسنجان، جیرفت، شهربابک، بم، سیرجان، راور، کرمان و یک تیم از گلباف برگزار گردید.

وی با اعلام اینکه رقابت ها در چهار کلاس اندرو، تریل، اندرو کراس 250 سی سی و 450 سی سی، در پیست اندرو کراس گلباف انجام شد، اضافه کرد: در سرانجام در بخش تیمی، تیم های بم، راور و کرمان به ترتیب به مقام های اول تا سوم این رقابت ها دست یافتند.

نیک زاد توضیح داد: در بخش انفرادی این رقابت ها نیز در کلاس تریل، محمد رضا کارگر از راور، میلاد جلالی از بم و محمد حسین عیش آبادی از بم عناوین اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در کلاس اندرو نیز، رسول کاربخش از راور، امیر حسین انوری از بم و عماد کاربخش از راور بر سکو های اول تا سوم رقابت ها ایستادند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان گفت: در کلاس 250 اندرو کراس هم میلاد مطهری از بم، کورش عزیز زاده از گلباف و سعید پور حسینی از شهر بابک در صندلی های اول تا سوم قرار گرفتند.

نیک زاد اضافه کرد: در کلاس 450 اندرو کراس نیز سینا با قدم از رفسنجان، مصطفی پور ابراهیم از سیرجان و کمال عیش آبادی از بم عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 156

به "موتورسواران بمی قهرمان رقابت های اندرو کراس استان کرمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "موتورسواران بمی قهرمان رقابت های اندرو کراس استان کرمان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسواران بمی قهرمان رقابت های اندرو کراس استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید