نه قاتل و وحشی را دیده ایم نه شیشلیک را ، طبق جدول اعلامی در روزهای آینده این دو فیلم را خواهیم دید

به گزارش کولو، ساداتیان در مورد حواشی بوجود امده پیرامون دو فیلم قاتل و وحشی و شیشلیک هم گفت: این دو فیلم را هنوز ندیده ایم، ولی طبق جدول نمایش که به ما اعلام نموده اند ظرف چند روز آینده این دو فیلم را خواهیم دید.

نه قاتل و وحشی را دیده ایم نه شیشلیک را ، طبق جدول اعلامی در روزهای آینده این دو فیلم را خواهیم دید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از سینمادیلی سید جمال ساداتیان عضو هیات داوری جشنواره فیلم فجر در مصاحبه با امیرعباس صباغ در برنامه این هفته سینما معیار در مورد آثار به نمایش تا امروز گفت: از میان پنجاه و خرده ای فیلم که متقاضی حضور در جشنواره بودند، 10 تا 12 فیلم خوب و قابل اعتنا داریم که چندتای آن ها آثار شاخصی هستند و جای امیدواری ست که باید به همه افرادی که در این سال با وجود همه مسائل و محدودیت ها فیلم ساختند خسته نباشید گفت.

وی همچنین در مورد نحوه نمایش فیلم ها و اعلام نام اسامی فهرست نهایی اظهار داشت فیلم ها را هیات داوران همه با هم می بینند و قرار است در سه مرحله برگزیدگان را اعلام کنیم، که در مرحله اول اوایل هفته بعد اسامی فیلم هایی که شرایط حضور در جشتواره را دارند، اعلام می کنیم و در مرحله دوم اسامی نامزد ها را در بخش های مختلف و در مرحله سوم و جمع بندی اسامی برگزیدگان نهایی اعلام می گردد.

ساداتیان در مورد حواشی بوجود امده پیرامون دو فیلم قاتل و وحشی و شیشلیک هم گفت: این دو فیلم را هنوز ندیده ایم، ولی طبق جدول نمایش که به ما اعلام نموده اند ظرف چند روز آینده این دو فیلم را خواهیم دید.

در بخش دیگری از برنامه مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی نیز گفت: روز دوشنبه فهرست نهایی آثار نامزد دریافت جایزه بدون اعلام رشته اعلام می گردد و برگزیدگان نهایی نیز در روز های پایانی جشنواره در جلسه جمع بندی هیات داوران اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1455

به "نه قاتل و وحشی را دیده ایم نه شیشلیک را ، طبق جدول اعلامی در روزهای آینده این دو فیلم را خواهیم دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نه قاتل و وحشی را دیده ایم نه شیشلیک را ، طبق جدول اعلامی در روزهای آینده این دو فیلم را خواهیم دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید